Verzameldraad Algemene vragen - Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beun26

    beun26 Forumbeginner

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik ben nu in een spookkamertje en ik heb 3 spookvallen maar er komt geen balkje met kamer schoonmaken ????
    Terwijl de kamers ervoor wel een balkje kregen als ik de juiste benodigtheden had.

    bovenstaande opgelost maar nu moet ik 500 seringen inleveren en ik heb er 9000 maar er komt niet onder te staan hoeveel ik er heb dus ook geen groen balkje met kamer opruimen ???
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 Maart 2016
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik denk even met je mee. Als je al spokenvallen hebt ingeleverd heb je de voorgaande kamers al vrijgespeeld. Als er niet bij komt te staan hoeveel je er hebt zou het kunnen betekenen dat je deze ook al geleverd hebt. Staat er geen groen v´tje in? Dan is hij al klaar namelijk en kan je gewoon verder. Welke kamers heb je al klaar?
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  3. -yucca-

    -yucca- Forumleerling

    Ik heb intussen 3 spokenvallen, maar ik kan nog steeds de kamers niet bevrijden van de spoken.
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je hebt niet alleen spokenvallen nodig. Voor je een kamer met een spook kan doen moet je eerst andere kamers openen. Daarvoor heb je ook eventgewassen nodig en voor sommige kamers andere bloemen. Je begint met kamer 10 naast het konijn en als je een kamer schoon gemaakt hebt gaat er weer een slotje los en opent zich weer 1 of meer deuren. Dan kan je verder maar alleen door de geopende deuren en niet door de muren heen. Elke kamer geeft aan wat er voor nodig is. Veel succes met schoonmaken.
     
  5. -yucca-

    -yucca- Forumleerling

    Dus eerst alle gewone kamers en DAN pas de spookkamers :(
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee onderweg kom je de spookkamers tegen.
    [​IMG]

    Je doet eerst 10-11-12, dan kan je naar 7 of naar 18 en vandaar uit kan je weer kiezen welke route je wil volgen naar een kamer met een spook.
     
  7. -yucca-

    -yucca- Forumleerling

    Ik kan deze kamers alsnog niet in.
     
  8. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Welke kamers probeer je open te maken?
     
  9. daymen

    daymen Forumleerling

    Bij het laatste vakje van het huidige event vragen ze om een mechaniche eend hoe kan ik die maken , Zie het nergens staan. graag uw hulp groten daymen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen daymen.

    Die mechanische eend moet dat konijn eerst nog uitvinden. Je hoeft daar dus niets te leveren. Als je alle vakjes vol hebt ben je klaar. Veel plezier verder nog met volle maan.:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. -marian-1953

    -marian-1953 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    bij mij komt er ook maar 1 batterij uit en ik kan niet mijn zonnene bloemen in leveren hebr er meer dan 4 000 maar heb er op de eerste kamer geklikt maar er gebeurt niets

    waar moet ik dan op klikken om in die kamer te komen zou ik wel eens willen weten en het slot gaat pas open als je de kamer schoon hebt maar hoe kom ik er in om schoon te maken
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Maart 2016
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je klikt op kamer nr 10. Deze wordt dan opgelicht, en aan de rechterkant kun je dan zien wat je in moet leveren en hoeveel. En hoeveel je daarvan hebt.
    Net daaronder staat een groene knop (als je de zaken hebt) kamer schoonm
    Wanneer je daarop klikt heb je de gevraagde zaken ingeleverd en kun je door met kamer 11.
     
  13. SikkoK

    SikkoK Forumleerling

    • Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop om iets toe te voegen
    Er staat nu iets over een mechanische eens bij het konijn, hoe kun je die krijgen?

    Ik bedoel machanische eend natuurlijk. haha
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Maart 2016
  14. mizzepi

    mizzepi Gelegenheidsauteur

    Ik heb genoeg lelietjes van dalen maar ik kan ook niks leveren bij voorjaarschoonmaak, werkt niet goed
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die mechanische eend moet nog uitgevonden worden door het konijn. Je hoeft daar dus niets meer te doen.
    Heb je wel vakje 10-11-12-7 en 8 al schoongemaakt? Eerder kan je de lelietjes-van-dalen niet inleveren. Dan is het deurtje nog niet open.
     
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dus als ik het goed begrijp kunnen wij de batterijen niet meer omwisselen voor spookvallen. Wel jammer want dan lopen we toch 880 EP/BD mis. :cry:
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Niet nadat je alle benodigde 7 vallen gemaakt hebt. De overige batterijen worden wel omgewisseld voor ep en bd.
     
  18. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Dit vroegen wij ons ook al af. Waarom staat er anders dat de spookbatterijen 880
    BD/EP opleveren
     
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het zou op een gegeven moment niet meer rendabel zijn om de spookbatterijen in te leveren voor de spookvallen.... dan zou je er teveel voor moeten inleveren... Je krijgt wel BD/EP terug voor de spookbatterijen die je overhoudt....
     
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het staat er omdat spelers die niet het hele huis schoonmaken wel al alle beschikbare spokenvallen gemaakt kunnen hebben.
    Die krijgen de genoemde omruilwaarde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.