Verzameldraad Algemene vragen - Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Dus omdat mensen eerder beginnen dan een ander, krijgen ze een voordeel van de toverbomen? Want als je niet gaat terugboeken dan wordt er dus van een bug (een fout) geprofiteerd en dat mogen we niet doen van jullie (staat zelfs in de spelvoorwaarden)
    Ja misschien ben ik aan het zeuren, maar mensen die om 17.00 uur beginnen omdat ze werken (en daardoor een achterstand in tijd hebben) komen nu ook met minder DI omdat de bug van de toverbomen is opgelost.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dat klopt ard maar hebben ook de bug van het klokje niet meegemaakt dus hebben meer di dan mij
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dus wanneer je de toverbomen hebt geoogst tussen 2 en kwart over 2 heb je geen dropitem gehad. Als je de toverbomen geoogst hebt tussen kwart over 2 en half 3 heb je dubbel gehad, en vanaf half 3 loopt het zoals het behoort.

    Het is dus afhankelijk van toeval of spelers die om 17:00 beginnen geluk of pech hebben.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Klopt maar gek is het wel toch??

    Kan het kloppen dat het geen nut heeft om de voortgangsbalk in of uit te klappen? Als je een kleine centimeter onder het bord landkaart klikt dan zit je in één keer op het eventplein. Terwijl ik de balkje ingeklapt heb.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Maart 2016
    Leo.netten en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Naast de ergernis van het weer eens mislopen van de start van het evenement vraag ik mij, na het lezen van het (uiteraard inmiddels rap) gesloten draadje over de startproblemen, af waarom geregeld wordt verwezen naar de OA waarin snel zou zijn gemeld dat e.e.a. niet helemaal ging zoals bedoeld. Er staat namelijk niets over in de OA, wel zijn dingen toegevoegd aan de informatie bij het evenement zelf..
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Alles wat onder het kopje Hoofdkantoor staat valt onder de Officiële Aankondigingen. Het is alleen opgedeeld om het duidelijk te houden.
     
  7. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Zal aan mij liggen, maar ik vind het verre van duidelijk daar er een apart subtopic OA is... ;)
     
  8. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is ook wennen natuurlijk daar dit pas anderhalf jaar zo is.

    Maar gelieve dit topic niet te gebruiken als discussiedraadje, het is voor spelers met vragen over het event en overal discussiëren maakt het voor je medespelers niet overzichtelijker.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Als het goed is staan ze tussen je gewassen op farmerama en bahamarama ,niet tussen de gewassen op je griezelveld
     
  10. farro

    farro Forumkenner

    Ik heb al verschillende kamers opgeruimd, maar zie niet hoe ik een spokenval kan activeren. Ik zie nergens een knop om te gebruiken om die spokenvallen te activeren hoewel ik er al 2 gemaakt heb en deze zie staan rechts op het scherm. Als ik op een kamer klik waar een spokenval moet gebruikt worden vind ik niet hoe ik die kan activeren. Wie kan er mij helpen ??? thanks
     
  11. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Links op het konijn klikken en rechts boven zie je hoeveel batterijen je hebt en als je er genoeg heb en op het konijn klikt heb je er een spokenval bij
     
  12. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    ben je niet bij een muur uitgekomen waar je niet doorheen kan? Dan komt namelijk het scherm niet vrij om de kamer schoon te maken en moet je hier via een omweg komen.
     
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event zojuist afgerond het pijltje staat op 100% klopt het dan dat het pijltje in beeld blijft staan?
    Had verwacht dat als de voortgang voltooid is dat de uitschuifbare voortgangsbalk uit beeld zou verdwijnen.
     
  14. piggie70

    piggie70 Forumleerling

    heb het via de omweg geprobeerd maar de spokenvallen werken niet kom niet op de kamers hebben hier meer mensen last van
     
  15. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    maak elke keer mijn veld leeg met gewassen doet er nieuwe op,
    en als ik weer terugkomt kan ik weer opnieuw beginnen
    het schiet niet op zo
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan alleen door deuren heen naar de volgende kamer, niet door een dichte muur. Als de kamer niet toegankelijk is blijft er een slotje op, als je kan leveren wordt de knop rechts met kamer schoonmaken groen.
    Het balkje blijft gewoon aanwezig.
    Als het nog niet gelukt is ga dan eerst even aan de schoonmaak. De linkjes hiervoor staan in mijn handtekening. Bij flash legen op alle sites verwijderen klikken en daarna je browser opnieuw opstarten. Mochten er dan nog problemen zijn stuur dan maar een ticket naar support. Dan kijken ze daar wat het probleem kan zijn. Dan wel graag je usernaam en id vermelden.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. farro

    farro Forumkenner

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Bedankt voor de info, was de "valdeurtjes" uit het oog verloren en zodoende de weg kwijtgeraakt !!!!

    Bedankt voor de info, was de "valdeurtjes" uit het oog verloren en zodoende de weg kwijtgeraakt !!!!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 2 Maart 2016
  18. Rui-Damien

    Rui-Damien Forumleerling

    Hoe werken die spookvallen? Koop er telkens 1 , en als ik in kamer met spook sta staat er benodigd 1 heb in bezit 4 maar er komt geen mededeling dat ik die val kan inzetten.
     
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Je klikt op de kamer met het spook en zet het vakje aan dan wordt de knop groen en kan je de kamer schoonmaken.
    S6 er mee en een fijne dag
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als er een slotje op blijft staan heb je nog niet alle toegangsdeuren die nodig zijn tot je bij die kamer bent geopend. Je kan niet door een grijze muur maar alleen door een deur naar de volgende kamer. Als je daar bent wordt de knop groen en kan je hem wel inzetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.