Verzameldraad algemene vragen Visje-tik

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Uhh bij mij ook , heb ook een ticket moeten sturen, maar dit event is geeeeeeeeen succes!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Waar moeten de vissen staan die je van het event over hebt? Ik kan ze nergens terugvinden en er is ook nog EP en BD van bijgeboekt. Ik ga er ook vanuit dat dit er pas bij komt als de rest wordt bijgeboekt. Dan zou toch ergens nog de vissen moeten staan?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    bij mij kan je nog steeds de visjes zijn bij de beer op het plein
    alleen wat ze ervoor in de plaatst geven vind ik niet oké
    is veel te weinig, je kan niet kiezen voor welk soort vis je vis en als op het laatst nog een regenboogforel vist zit je daar en krijg je 2500ep en 2500bd maar de laagste prijs is wel 30000tep de helft daarvan is niet in evenredigheid met de 5000
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb toen het event afgelopen was het spel ververst. Ik weet wel welke vissen ik over heb maar dat moet volgens mij toch nog ergens terug te zien zijn net zoals de DI die je over hebt. Na het verversen of opnieuw inloggen heb je die beer op het eventplein niet meer.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. boskat52

    boskat52 Forummeester

    de mand is nu wel bijgeschreven, maar nu heb ik er niks meer aan. met alle problemen had het wel verlengd mogen worden. ik ga een ticket sturen want ik wil mijn geld terug.
    Nou dat is niet gelukt. Je moet vragen beantwoorden waarvan ik niet weet wat er mee bedoeld wordt. Ik kan geen IBAN rekeningnr. invullen en er is ook geen vakje om te vertellen wat er gebeurd is. Op die manier zullen er wel niet veel tickets binnekomen.
     
    Laatste bewerkt: 5 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wat heb je voor categorie ingevuld? Ik weet niet of ze nog wat voor je kunnen doen bij support maar misschien bij de algemene vragen proberen.

    Dit was alleen te zien via het eventplein maar alle overgebleven vissen worden via een script bijgeboekt.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dankjewel Enk voor je antwoord. Ik dacht dat het net als de DI nog terug te zien was. Dat heb ik dus verkeerd gedacht.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Ik ga het proberen via algemene vragen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.