Verzameldraad algemene vragen Visje-tik

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Dat is vast een 'weergaveprobleem', daar hebben we er nogal wat van.
     
    harm-jan70 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Net zoals je een aantal lokveren hebt liggen en je er van je buren krijgt (ik heb een popup in beeld staan) en dan ook voor mijn gevoel lokveren minder hebt.

    Maar als het meer een weergave te maken heeft dan is het dus gewoon niet te controleren voor een speler of de aantallen kloppen want dan is het toch een weergaveprobleem.
     
    issymyaki, harm-jan70 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. AN_dv3

    AN_dv3 Forumleerling

    Wat ik jammer vind aan dit event is dat het vissen niet reëel is. Het zou beter zijn als je dus GEEN kleine vis vangt als je op de cirkel staat. ik vind het nu net roulette krijg ik de items voor de wolkenrij wel of niet compleet. ik heb hier dus zelf geen invloed op heel veel gevist van alles gevangen maar helaas pas 1 sieritem zo niet leuk
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    :)Filmen Ard, alles filmen.....
     
    snietje1, harm-jan70 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. jordy1986*

    jordy1986* Gelegenheidsauteur

    vind het erg jammer dit event, heb veel geprobeerd en helaas nog niet een sieritem. daar staat een lege bonusstaaklijn. geef het nu ook maar op met nog 4 uur op de klok.
    voor de gene die hem compleet hebben super gedaan en het is jullie gegund. :)
    volgende keer beter, maar vind het wel erg jammer.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Wauw! Er zijn dus boeren die de lijn compleet hebben en zelfs op meerdere accounts! Ik speel ook op meerdere accounts, en op beiden is het resultaat 0 met nog drie uur op de klok.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    Ik moet nog 1 item van de bonenstaak.. ben bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Heb wel 4x mystery stallen gevangen, nu wel een overvloed aan stallen xD
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik geef het op. Resultaat 0 met nog 1 uur op de klok.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Raar ik heb 2x hengelpret gekregen, maar nog steeds geen vijvermonster. Zo heb ik niks aan mijn wolkenrij.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    HELAAS wel 2x van de 15 keer een grote vis maar geen sieritem.
    Dit event met een gokelement mag wel wat duidelijker omschreven worden hoeveel % je kans maakt bij het eindigen op de cirkel voor een grote vis en niet 1 dag voor het einde ik baal van de bonenstaak met 1 item
    :(:cry::mad:
     
    Gert-Jannetje en dutchboy vinden dit leuk.
  11. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Nu dacht ik dat ik een raadselboom had gekregen, maar deze kan ik niet terugvinden?? Oh ja, F5 gedaan :)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    was deze niet voor de Bahama?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. Wiem65

    Wiem65 Gelegenheidsauteur

    Nog steeds maar 1 sieritem te pakken en het event is bijna afgelopen. Ik heb toch tig keer gevist.
    Jammer dit.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Helaas kan ik hem ook daar niet vinden :(
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Probeer eens met helemaal opnieuw inloggen en als hiju dan nog spoorloos is stuur dan maar een ticket naar support. Wel graag je usernaam en id vermelden.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Het maakt ook helemaal niet uit of je goed tikt of niet. Soms zit ik er bovenop en dan staat er goed eneen andre keer een kilometer ernaast en dan is het fantastisch.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Diegene met dubbele sieritems kunnen bij het ruilevenement ruilen met elkaar. Er zijn genoeg boeren die niets hebben. Ik heb nog nooit zo laag gescoord bij een evenement als bij deze. Ik heb ook het duurdere aas geprobeerd omdat in de faq staat dat je dan meer kans maakt doordat de cirkel trager beweegt. Trager, klopt. Meer kans, klopt niet. Resultaat 0.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Ik dacht net ik koop nog even een medium mand. Maar er ging iets mis, terwijlik zat te wachten tot ik terug werd gestuurd naar de site. Zwaar balen nu is wel het geld afgeschreven, maar ik heb geen mand gekregen. Na 2en heb ik er niks meer aan. Geld weggegooid. Doe ik dus ook nooit meer.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Dank heb ik gedaan :)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Je kan een ticket sturen naar support. Vergeet niet je spelnaam en ID-nummer te vermelden.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.