Verzameldraad algemene vragen Visje-tik

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Daar is nu nog niks over bekend.
    Meestal komen deze items na enige tijd in de piratenkisten, en zijn ze te ruilen.
    Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Ik kan nergens mijn gewonnen mysteriestallen vinden die ik gekregen zou hebben.
    Heb alle vakjes geopend en het extra kado ook gekregen.
    Waar moet ik het zoeken??
    vast bedankt riekje111 :)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is mysterieuze vracht en moet terug te vinden zijn in je inventaris bij de stallen. Misschien helpt het om even opnieuw in te loggen. Als ze dan nog onvindbaar zijn stuur dan maar een ticket naar support. Dan wel graag je usernaam en id vermelden.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    De paniek begint hier lichtelijk toe te slaan. Op het moment van schrijven nog 28 uur op de klok en nog niet één item voor op de bonenstaak. Zijn er meer boeren met deze ervaring?
     
    -Mandy-, farro en dutchboy vinden dit leuk.
  5. debeus

    debeus Doorzetter

    heb nu twee maal dezelfde voor de bonenstaak
    vraag mij af of het nog vol komt krijg wel 2 maal 60000 punten ???? wat moet ik er mee ik heb er daar voorlopig genoeg van
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. Wiem65

    Wiem65 Gelegenheidsauteur

    Ik heb nog maar 1 item in de bonenstaak staan. Gaat weer lekker NOT.
     
    farro en dutchboy vinden dit leuk.
  7. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Troost je dat zijn er meer. Ik heb er ook nog geen één
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. quincy-

    quincy- Forumleerling

    ik heb 3 dezelfde bootjes .de andere krijg ik niet.ze hadden het beter om kunnen draaien.eerst de items en dan de staak.
    nu zitten we met een lege staak.
     
    farro en dutchboy vinden dit leuk.
  9. .TomPoes.

    .TomPoes. Forumleerling

    Ja, jammer dat je dus wel een item van de bonenstaak dubbel kan krijgen en dat de bonenstaak als eerste gegeven wordt. Je krijgt zo het gevoel dat het gemanipuleerd is, zeker als je ook de reacties van de andere hoort.

    aanpassing: 'gemanipuleerd' is wat te sterk t.o.v. wat ik bedoel. Het staat wel duidelijk dat de bonenstaak het eerste is dat je krijgt. Maar het is meer teleurstelling. Het gemik op de ringen en het gokelement... ik had dit beter moeten inschatten toen ik met dit event startte.
     
    Laatste bewerkt: 4 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. FarmerMara

    FarmerMara Forumleerling

    Vraag me af of er uberhaupt iemand de wolkenrij compleet heeft. De dropitems van de stallen moeten wel gemanipuleerd zijn, kan niet dat er zoo weinig vanaf komen, met de langere stallen dan. Jammer hoor, het leek zo´n leuk event..
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    ja ik heb hem compleet
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    ja deze ik is ook kompleet ;)

    maar er zijn spelers genoeg die incompleet zijn
    ook spelers die SI over hebben , heb ik gelezen
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, hier ook op 2 accounts compleet van de 4. En ik heb een dag een WAC aangezet en alle stallen eraf omdat ik veel meer veren had dan wormen. Als je dus te weinig veren hebt, zo gauw mogelijk overal een stal neerzetten. De stallen met de meeste ep die je voor het slapengaan nog net kunt oogsten. Daarna de stallen erop die je morgenvroeg kunt oogsten als je wakker wordt, en tot slot morgenvroeg nog een keer de stallen die klaar kunnen zijn om kwart voor 2. Dus alle grote velden gebruiken die je gebruiken kunt. Kun je in de hoekjes bomen laten staan.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. FarmerMara

    FarmerMara Forumleerling

    Thanks voor de tips, maar mn velden staan vol met stallen, al vanaf vrij vroeg eigenlijk, kan er ook niet echt meer kwijt nog.

    Wel fijn om te lezen dat er wel spelers zijn met een complete wolkenrij, had ik niet echt verwacht..
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En er valt ook niet meer te wisselen? Dus s'nachts het liefst gekleurde stallen die er in de inventaris minimaal 12 uur over doen en overdag de kortere gekleurde stallen? Stallen opzetten en oogsten wanneer ze klaar zijn is blijkbaar niet genoeg. Dus oranje paardenstallen, bijenkorven en vissen zijn leuk, maar ze moeten er tussentijd wel af. Met 1 kans per dag schiet het niet op.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. FarmerMara

    FarmerMara Forumleerling

    Ik zal nog is goed in mn inventaris gaan kijken, misschien dat er nog wel wat te wisselen valt.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. Kinkeltje

    Kinkeltje Forumbeginner

    Bedankt nog voor de tips en zo voor het opkrikken van het aantal veren... maar ook al heb je dan weer vier of vijf super lokaas te besteden dan is het nog maar de vraag welk item je krijgt.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt. En dat telt ook voor het normale aas, maar vooral in de praatgroep wordt volop gezegd dat de kans met normaal aas net zo groot is. De ring raken of net er naast maakt weinig tot geen verschil in het verkrijgen van de gouden en paarse vissen. Sterker, ik heb alle gouden vissen gehad terwijl de ring er net naast zat of er net een witte rand tussen zat. Wanneer je met normaal aas de knop indrukt en loslaat wanneer deze er bijna is, heb je vermoedelijk goede resultaten. (en echt nog heel vaak de goedkoopste vis, maar wel zoveel meer kansen).
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    met normaal aas net 2x 3x48 uur knechten met 12 x vissen
    da,s mooi 288 uur arbeiders helemaal :D
    straks nog 18 keer vissen :)
     
  20. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Zo nu snap ik hoe het werkt en kan iemand het uitleggen van de leiding hier.
    Ik had 4 lokveren. Ik oogst mijn stallen en zie onderin staan dat er 5 lokveren bij komen.
    Totaal heb ik nu 8. Ik had het vermoeden al eerder dat er veren verdwenen maar het schijnt echt zo te zijn.

    Prima als men dit wil maar dan moeten ze ook niet moeilijk doen dat iedereen het idee heeft dat we bij dit event compleet de klos zijn omdat men deze opzet gebruikt.
     
    issymyaki en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.