Verzameldraad Algemene vragen - Vijandige overname

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thefirstjojo74

    thefirstjojo74 Junior expert


    haha ja vraag ik me eigenlijk ook wel af ..het gaat op topsnelheid ..ik heb in ieder geval elke keeer mis gegrepen .maar ben er ook benieuwd na xD
     
  2. fred1000

    fred1000 Forumleerling

    heb nog geen een keer goed gegokt. van de tien keer zal het toch wel eens goed moeten zijn.
    dit is niet te winnen.
     
    simmeke54 vindt dit leuk.
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ja natuurlijk is de Wezel een valsspeler, anders werd je boerderij niet overgenomen door hem met allerlei smoesjes.
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event uitgespeeld en inhalig is eindelijk gearresteerd maar mijn teller staat nog op negatief.
    Ik had verwacht dat mijn sterretjes weer teug in beeld zouden zijn verschenen, dit is echter nog niet gebeurd,
    Gebeurd het aan het einde van het event?

    De wezel is een echte boef en natuurlijk is die een valsspeler maar die is nu in de gevangenis gestopt
    en daar kan deze rustig oefenen met beton knagen.
    Ik heb niet 1 keer gewonnen in dit spel, maar dat had ik ook niet verwacht.
    Ik vond het geen fijn event. We hebben tenslotte al genoeg ellende in RL en dan wil je wel wat anders als ontspanning
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat komt vast weer goed Sintra, die van mij staat ook op negatief:)
     
    -Nigelle-12 en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. Mootje38

    Mootje38 Gelegenheidsauteur

    pfff nou het is weer niet te doen met de dropitems, na 4 velden oogsten met event gewassen mag ik blij zijn dat ik 1 zak juwelen kan maken. Ik moet er nog 10 hebben om het event af te ronden binnen 43 uur. Dus weer geen wolkenrij voor mij.... jaaaa tuurlijk kan er SM overheen gooien om vaker te oogsten maar dat is het me niet waard... jammer weer
     
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel voor je bericht Lea :)
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  8. Twinnie49

    Twinnie49 Junior expert

    hoop dat mijn schuld kwijt wordt gescholden. Vind het niet zo'n leuk event.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De werktitel van het event was '1 april event'. In het Engels: "April fool", wat net minder de nadruk op die ene dag legt.
    Als ik jou was zou ik me er geen zorgen over maken.
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het meest storend vind ik dat de sterretjes voor langere tijd uit beeld zijn.
    Ik had er bij de start van het event in ieder geval 4113 in de reserve bank staan,
    maar inmiddels zijn er ± 30 bijgekomen In mijn optiek moeten ze dit dus NOOIT meer doen op deze wijze.
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  11. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    die kan je zien als je naar de boom gaat sintra
     
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dit is geen vraag over de werking van het event.
    Gelieve je feedback te geven in de praatgroep want bij de vragen leidt discussie af voor de spelers die ergens mee zitten.
    Dank alvast voor je medewerking.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Marjan61

    Marjan61 Forumleerling

    Wat gebeurt er met de schuld op het einde van het spel? Ik heb geen enkele keer juist geraden!
     
  14. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Niemand heeft het juist geraden want dat is niet de bedoeling. De bedoeling is om nooit goed te raden om alzo te bewijzen dat de Wezel een bedrieger is.
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  15. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Marjan61, spiek eens 5 posts boven jou....
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik zal het de volgende ronde doen Ron, Als je wilt mag het verplaatsen
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  17. Elsy

    Elsy Gelegenheidsauteur

    ik had 4100 schuld. Maakte me er niet druk om en volgens mij is er niets gebeurd. De sterretjes zijn weer terug.
     
    -Nigelle-12, -matthias1952- en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.