Verzameldraad algemene vragen - verjaardagsevent 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur

    oke dankjewel
     
  2. bejalyquesama

    bejalyquesama Forumbeginner

    Dank je weel voor het snelle antwoord.
     
  3. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Paulien64 zei:
    ik kan ook niet vinden waar ik het cadeau voor trouwe spelers moet zoeken, ik zie het niet meer de aankondiging. en ook geen groene knop, IK HEB NOG EEN VRAAG: als je nu de wolkenrij heb van de taart en de items nog niet, kan je die dan later kopen? Anders zit je weer met een grijze rij. groeten, Paulien64​

    Kan het niet zo zijn dat je hem misschien al in je inventaris hebt staan? Dan zou hij onder de sieritems moeten staan met de naam jubileumtaart.
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  6. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    mijn molen doet raar ik kan niks meer maken hij zegt steeds dat ik niet genoeg water heb maar heb er 300 wat nu???
     
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    ff refreshen of opnieuw inloggen.... en dan opnieuw proberen
    en is je waterpeil op Farmerama wel op peil... of heb je mss bij Bahamarama gekeken?
     
  8. sfinxfire

    sfinxfire Forumbeginner

    is dat bij jullie ook, krijg maar weinig spuitzakken vandaag en ik hel allemaaal halve velden, op die manier ga ik het weer niet halen,
     
  9. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Als je de hele taart leeg hebt is er dan nog een extra kado? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Ik vond het een erg leuk event. Iedere keer weer wat anders, alle lof voor de leiding! Fijne zondag verder! Paulien64
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er is een extra geschenk voor iedereen die al in 2015 of eerder speelde. Die kan je ophalen via de nieuwspagina.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...-trouwe-spelers-27-januari-10-februari.19749/
     
  11. impie

    impie Forumleerling

    Heey,
    Op dit moment is het verjaardagsevent volop bezig.
    Ik kan 1 van de kaarstegels of hoe je die dan maar noemt voltooien.
    Ik moet om deze tegel te voltooien 200 appels geven, ik heb er 347.
    Moet ik eerst nog een andere tegel voltooien ofzo?
    Want nu lukt het mij namelijk niet:(.

    Groetjes,
    impie
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Om de appels te kunnen leveren moet je eerst vakje 1 voltooien.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...t-2016-heel-farmerama-bakt.19740/#post-266540
     
  13. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    zijn er nog mensen die spuitzakken over hebben ik kom er nog wel 100 tekort alvast bedankt
     
  14. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur


    kan je die doneren dan?
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  16. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    Als de taart vol is blijft deze dan staan om de kaarsjes uit te blazen of verdwijnd deze
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die blijft staan tot het einde van het event.:)
     
  18. debeus

    debeus Doorzetter

    ik kan nergens het geschenk voor trouwe spelers vinden ik krijg niet het veld met de groene knop met het konijn
    ik heb de taart helemaal vol maar er komt geen tweede veld????????????
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die vind je op de nieuwspagina. Die is voor alle spelers die vorig jaar of eerder zijn begonnen.
     
  20. debeus

    debeus Doorzetter

    op de nieuws pagina vind ik alleen heel " Farmerama bakt " en niet " een verjaardagscadeau voor jouw ''
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.