Verzameldraad Algemene vragen - Valentijnsdag 2018 / memory

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hier kunnen alle algemene vragen betreft dit event worden gesteld.
     
  2. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Als ik de mysterieuze stallen in de winkel van het event koop, heb ik dan kans op een zeehonden upgrade als ik de zeehond nog niet heb vrijgespeeld, maar de stallen pas open nadat ik de zeehonden wel heb vrijgespeeld?

    Of moet ik zorgen dat ik de zeehonden heb vrijgespeeld voor ik de stallen aanschaf?
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    ja hoor.
    Pas op het moment van oogsten wordt bekeken welk level je hebt en bepaald wat je krijgt. Bepaalt via een kansrekeningstabel.
    Dus zolang je ze niet oogst (als ze al op je veld staan) of niet plaatst op een veld kun je de kans op een stal uit een hoger level, of van een later vrijgespeelde standbeeld, toevoegen.

    Het blijft natuurlijk wel "kans op".
     
    .Kiko17. vindt dit leuk.
  4. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Super! Dan ga ik alle mysterie stallen nog even bewaren, dankjewel voor de uitleg Ron! :)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  5. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Zijn de 3 dingen op het Tabblad: Hoofdbeloningen alleen hun ervaringspunten waard? of zit er nog meer achter.
     
  6. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    ik heb een event gewasbooster in het winkeltje gekochten kan het nergens vinden
    waar zou die zijn
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Kun je vinden bij de kist en dan het vaasje, tabblad consumptiegoederen.
     
    Laatste bewerkt: 19 Februari 2018
  8. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Ok bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.