Verzameldraad algemene vragen tropisch carnaval

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    dank voor jullie uitleg snapte het zelf niet helemaal maar nu wel :music:
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor het aanvullen kon de FAQ niet vinden.
     
  3. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    bij de boom heb ik nu 5765 boompunten,
    en als me muis bovenin staat zie je inderdaad de beker staan !
    Weer wat geleerd !
    Met me ambachten doe ik ook eigenlijk niks, alleen met events
    gebruik ik me wortel-appel-chutney, als die op is de pompoenenjam en de wortelbrood
    Maar verder gebruik ik niks, begrijp er niks van !!!

    Ik ben maar een boerin die maar wat doet ;) ,
    Hopelijk met jullie tips kom ik een stuk verder.
     
  4. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Wat ik dan ook heel erg raar vind want die FAQ is er niet. Je kunt dit alleen terug vinden bij de omschrijving van de runes bij de boom. Ik had al op levende legende gezocht en op bekers bij de FQA index maar dat is ook niet terug te vinden. Ik meen me te herinneren dat bij de oude FAQ's deze er wel bijstond.

    Wat ik nu heb gedaan is globaal beschreven hoe het gaat en gelukkig is ze daar mee geholpen en nu ik teruglees nog iemand anders ook. Zou misschien handig zijn als de FAQ over de levende legende weer terug zou kunnen komen. Misschien kan een modje hierover eens zijn of haar licht laten schijnen of die FAQ er überhaupt nog is en deze weer terug zetten als dat mogelijk is.
    Gewoon je vragen stellen hier in het forum en goed meelezen hier want je steekt er altijd iets van op dat zie je nu wel weer.
     
    issymyaki vindt dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Boompunten zijn het aantal sterren wat je al hebt ingeleverd.
    En wat Jokertje zegt vragen stellen en mee lezen steek je heel veel van op. o_Ok ik heb hier veel dingen geleerd.
    Veel suc6 met je farmpje.
     
  6. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Oh, WAC maak ik zelf en staat altijd aan. Ik zet er een paar tegelijk aan en daarna weer een paar en daarna weer enz. ik zorg er wel voor dat het niet verloopt en op een gegeven moment zet ik een PPP aan dan heb ik nog lekker verlenging. Ik kan alleen jam maken dus ik koop CAT en wortelbrood en soms een paar andere dingen van de bakker. De spa drankjes maak ik ook zelf voor verkoop en om te levelen op Baha. Sommige bloemistenstukjes koop ik ook bv. witte onschuld en een paar versnellers voor de stallen
     
  7. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Als je vroeger ergens op ging staan, zag je wat je er voor kreeg !
    Ik kan het nu ook nergens vinden !
    (Bij de gemaakte ambachten, b.v. zoete rozejam, paasjam , voorjaarsboeket, corsage)
    Vandaar dat ik ook weinig maak.
     
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik denk dat je tool tips uitstaan. Deze kun vinden onder het knopje met de radartjes en dan kiezen voor de knop links van het sterretje daar kun je de tool tips op aan zetten. Dan wel even het spel op nieuw opstarten.
     
  9. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    :oops: Hier dan eindelijk bassiefarmer weer online. Sorry hoor, wel een erg late reactie. Fijn dat jullie verder gereageerd hebben en prima uitleg hebben gegeven.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  10. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Even wat laten weten , met dieren en spinazie/speld erop
    gaat het een stuk beter met me hoeden !

    Bedankt iedereen
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  11. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Graag gedaan. Fijn als je iemand kunt helpen. Heb je je tooltips weer aangezet? Zodat je zien kunt waar jouw ambachten geschikt voor zijn? En hoe gaat het nu met je bekers of kun je nog niet bij de rune in de boom
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.