Verzameldraad Algemene vragen: Tempel van de deuren - event

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Jaron-

    -Jaron- Forumbeginner

    Ik vind het raar dat ik de sleutel die ik nog nodig heb niet krijg om het event af te maken andere sleutels heel veel van maar 3hoek krijg ik niet dus ook mijn wolkerij niet vol waardeloos event
     
  2. micchel

    micchel Gevorderde

    ik begrijp dat voor sommigen dit frustrerend is maar dit soort events met een kansspel erin maakt het toch ook extra spannend.
     
  3. -Jaron-

    -Jaron- Forumbeginner

    Dan moeten ze bij een kansspel geen wolkenrij doen want dat haal je niet bij dit event
     
  4. micchel

    micchel Gevorderde

    Ik ga bij een event altijd eerst voor de sieritems en pas op het laatst voor de wolkenrij, zo vermijd ik lege wolkenrijen. En deze keer is het mij gelukt. Dankzij een goede planning en wat geluk, dat geef ik graag toe
     
  5. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    De uitslag is hier dat ik (met aanschaf 1 x pakket ... grrrr) uiteindelijk 1 uur voor afloop event 63 goeie sleutels had. En ik heb er 31 over. 31!!! Ik vind dit niet normaal meer ... heb ik het event dus 1,5 x moeten doen. Belachelijk!

    De EP en BD die ik ervoor krijg kunnen ze in hun jeweetwelwaar steken. Bij lvl 98 zet dat ook geen zoden aan de dijk.
     
    Laatste bewerkt: 17 April 2016
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    helemaal mee eens, ik hoop dat er veel plaats in hun jeweetwelwaar
     
  7. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Haha, vast wel :).... Als we meer van dit soort 'events' gaan krijgen, mogen ze zich ook wel gaan bezinnen over hoe het spel wordt aangeprezen/aan de man gebracht. Strategisch is niet meer (helaas).
     
  8. *marja*

    *marja* Forumleerling

    Ik vond het een belachelijk event (eigenlijk geen event) het was een kansspel een spel wat niet haalbaar was ,de energie om weer verder te gaan met farmarama is totaal verdwenen
     
  9. *marja*

    *marja* Forumleerling

    Dat doe ik ook altijd maar met dit was het niet te voorspellen als ik iets had ingelevert waren de andere deuren weer verandert en als laatste bleef de wolkerij over
     
  10. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Mee eens hoor, meer gokspelletje dan event. Hopelijk nooit weer zo eentje. Ik vrees dat heel veel spelers het niet gered hebben
    Doe maar gewoon 'veel geluk'. Ik vind het echt dikke onzin dat sommige spelers 1,5 keer zoveel moeten inleveren als anderen. Hier valt niet tegenaan te plannen. Bovendien ook slecht gedaan van BP .. als er al iets van kansberekening in zat dan was e.e.a. toch behoorlijk onbehoorlijk verdeeld.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    kijk maar eens naar mijn commentaar bij de praatgroep over dit evenement.
    helemaal mee eens?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.