Verzameldraad Algemene vragen: Tempel van de deuren - event

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als er een groen vinkje bij staat is die deur al open en heb je de beloningen ontvangen. Alleen als er nog sleutels staan moet je die deur nog doen. Het kan soms even duren voor de juiste sleutel komt.
    Als je denkt dat je iets niet hebt ontvangen kan je een ticket naar support sturen. Alleen daar kunnen ze dat nakijken. Wel graag je usernaam en id vermelden.
     
  2. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Ik blijf maar inleveren en krijg alleen maar golfsleutels.......verder gebeurt er helemaal niks meer
    En ticket is verzonden
     
  3. heidisboerderijtje

    heidisboerderijtje Forumleerling

    wat een schande zeg het lijkt wel of als je met de hand oogst je nog minder tablets krijgt
    weet iemand dat
    heb een half veld papaver geoogst met de hand en ik krijg wel 1 tablet hoe krijg ik ooit de quest klaar als ik geen tablets krijg vind dit echt niet leuk misschien maar stoppen ???????? al ik de quest toch niet afkrijg omdat ik geen di s krijg??????????
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Vervelend dat je ervaart dat je weinig dropitems krijgt.
    Er zijn een aantal dingen die helpen om meer dropitems te krijgen:
    Heb je de tentoonstelling en veeteelt beker op je velden staan? of misschien de Levende Legende vrijgespeeld al in de boom? Dat zijn dingen waardoor je meer dropitems krijgt.
    Over het algemeen geven gewassen met meer EP ook meer kans op di. Maar het is geen garantie.
    De hoeveelheid di hangt niet af van met de hand of met knechten oogsten.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je midden onderaan je pagina dat kleine driehoekje uitklapt, zie je hoeveel drops etc. uit de grond zijn gekomen. Beetje naar beneden scrollen, dan zie je aan het tijdstip alles dat naar boven kwam.
    Ik denk niet dat jij van een halve akker maar 1 drop hebt gekregen. Als je kwartakkertjes hebt staan, zal er meerdere keren geboekt zijn, en alleen bij de laatste paar/tig gewas kreeg je maar 1 drop.
    Wil je eens kijken bij dat tijdstip in dat logboek? Ben benieuwd

    En met de hand oogsten levert evenveel drops als met knechten oogsten. Ik doe 1 account met knechten, en 2 accounts vaak met de hand.
     
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik doe heel veel met de hand heb niet zoveel knechten en ben er ook zuinig op .;)
     
  7. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Nou, hier ook best vervelend: krijg alleen maar rondjes-sleutels .. heb er nu al 15 en ik heb driehoeken nodig. Zo haal ik het natuurlijk helemaal nooit ....
     
  8. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    moet houden ineens zijn de goede sleutels er .:D
     
  9. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ja ... t zal, er moet ook nog gewerkt en geslapen worden ... ik dacht dat dit een strategisch spel was, dat je met goed plannen een eind kon komen. Helaas, het gaat steeds meer op een gokspel lijken. Het begint allemaal beetje op de bioscoop te lijken: als je maar vaak genoeg probeert heb je misschien 1 op de tig keer geluk :(
     
  10. FarmerMara

    FarmerMara Forumleerling

    Ik heb die ronde sleutels juist nodig en krijg alleen maar golf sleutels. Ga het op deze manier ook niet halen. Het word idd steeds meer een gokspel, zo gaat de meeste lol er gauw vanaf..
     
  11. heidisboerderijtje

    heidisboerderijtje Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ik heb er echt maar 1 gehad van half veld papaver heb net een veld speciaaltarwe geoogst kreeg er wel 6 is toch niet normaal

    moet nog 1 zwart rondje zien vol te krijgen ik hoop het maar denk niet dat het zal gebeuren heb er niet zoveel hoop meer in
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 April 2016
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Jammer, leek leuk event en had echt verwacht dat het haalbaar zou zijn qua sleutels.
     
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Het is haalbaar qua sleutels
     
  14. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Haha, sprak eentje die ze allemaal heeft ... (denk ik). Ik heb straks ruim 20 sleutels over waar ik niks aan heb. X zoveel dropitems. Raar spelletje dit.
     
  15. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Begrijp je frustratie zou ik ook hebben ben al een tijdje klaar met het event wat me opvalt zijn de grote verschillen ik had 5 sleutels over.
    Maar als ik hier op het forum lees dat er ook mensen zijn met 20 en meer verkeerde sleutels klopt er iets niet met de verdeling.
    Lees hier dat er ook mensen zijn die niet 1 extra sleutel nodig hadden vind ik erg vreemd.
     
    Laatste bewerkt: 16 April 2016
  16. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik heb ze idd allemaal en zelfs nog 17 sleutels over ,als ik ze nog niet had kan ik niet zeggen dat het haalbaar is
     
  17. Farmgirlandboy

    Farmgirlandboy Gelegenheidsauteur

    Hier heb ik 16 driehoeken al over en 6 cirkels. De vlaggen komen eigenlijk nooit. Ik heb er net na 15!!! keer inleveren 1 gekregen. Ik moet er nu nog 2 hebben. Als dat op dezelfde wijze gaat redt ik het niet met de hoeveelheid di. Die zijn ondertussen wel een keer op bij mij.
    BP zal toch even na moeten kijken hoe de verhoudingen liggen met de gokkansen op wat je krijgt. Het lijkt niet bij iedereen even goed verdeeld.
     
    Boer.Piet en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Nou, hier van hetzelfde laken een pak. Intussen 17 cirkels, 8 vlaggen. En ik moet dus een driehoek hebben. Pfff ... dit wordt m echt niet op deze manier.
     
  19. polkey

    polkey Oudgediende

    Zelfde verhaal, zeer raar event met verkeerde berekeningskansen.
    Ze zouden eens moeten narekenen dat iedereen die met bijvoorbeeld deur 2 is gestart het makkelijk kon halen, maakte je de keuze te beginnen met deur 3 of 1 dan kun je net twee rondes maken maar daarna is er geen variëteit in sleutels meer.
    Heb je een overschot aan sleutels wat niet nodig is, heb je nog een paar duizend gewassen bijgemaakt en haal je kunstgrepen uit om ook nog DI uit de grond te trekken.
    Leuk bedacht event, volgende keer laat ik het wel voorbijgaan als het op deze manier gaat.
     
    Boeretrien1 en Boer.Piet vinden dit leuk.
  20. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ja, mee eens. Zo eentje als deze doe ik nooit meer. Jammer van de energie, de mest enz. enz. Bovendien, ik heb nogal een grondige hekel aan 'gokwerk'.
     
    Boer.Piet vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.