Verzameldraad algemene vragen Strip VIII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit event zijn er geen sieritems die je vrij moest/kon spelen.
    Je kunt er dus opzetten wat je wilt.
    Als je niets in de schuur hebt, kun je je buren vragen om de diertjes, bloemen, kruiwagen, e.d. voor het kleine vakje.
    Voor het grote vak kun je een vulkaan of grote herdershond kopen in de winkel en voor de middelgrote kun je een golfbaan van een half miljoen kopen, of op zoek gaan naar iets wat je in de siertuin hebt staan (dat telt voor allemaal).
     
  2. chantal883

    chantal883 Forumbeginner

    oké, dan zit daar mijn denk-foutje.:wuerg: bedankt en slotje.
     
  3. pinkeltje57

    pinkeltje57 Forumleerling

    Hallo Coco, bedankt voor je antwoord.
    bij de laatste inlevering kon je definitieve barbier krijgen + oranje upgrade echter nu had ik ge ingeleverd kan je later zeg over plm 2 mnd deze barbieren nog maken in je schuur??? (want nu heb je geen kam)


    Nee heb ik niet gezien Coco maar gelukkig heb ik deze alle 4 met events gewonnen en toen gelukkig op tijd ingeleverd van goederen
     
    Laatste bewerkt: 31 Maart 2015
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zeg nooit nooit. Maar heb jij de mogelijkheid al gezien om zeilmakerijen, wasbeermaskers, textielmolens of kaasfabrieken te maken?
    Over plm 2 mnd verwacht ik dat zeker niet.
     
  5. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    leuk
    die mollen
    maarruh... blijft dit nou de hele dag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.