Verzameldraad algemene vragen Strip VIII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoorn73

    hoorn73 Forumbeginner

    dat was het idd....tnx had het zo snel niet door
     
  2. lunelune

    lunelune Forumbeginner

    Ik kom nog 100 mokken te kort. ;-(
    Wie kan mij daar aan helpen?
    Je krijgt er 1 terug.

    gr lunelune
     
  3. lize58

    lize58 Forumleerling

    volgens mij komen heel veel boertjes mokken tekort werk op 2 landen het ene land heb ik bijna 200 mokken over en het andere kom ik er 150 tekort doe op alle 2 hetzelfde ??? niet eerlijk volgens mij maar wat doe je eraan ????
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven, dat is ook voor ons nog niet duidelijk.
    Dus je kan er 4 koekoekvoer en 4x8 koekoeken op gokken of niet.
     
  5. BoerJitse

    BoerJitse Forumleerling

    Hoe "gebruik" ik de gereedschapskist die ik in mijn inventaris heb ontvangen (die ik nu ook bij de sieritems zie staan)?
    Ik las dat je er op zou kunnen klikken? Maar bij mij gebeurt er niets.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je op je akker (niet op Bahamarama, maar 1 van de andere 3) gaat staan, en dan aan de linkerkant naar de voorraadschuur, kies voor sieritems, dan staat het gereedschapskistje ertussen. Daar erop klikken. Bij mij kwam toen een pop-up met wat er aan gereedschap in zat.
     
  7. diditje

    diditje Junior expert

    wil mok cadeau doen doch is niet in mijn vrienden lijst.Hoe doe ik dat? Dank u
     
  8. boerinnetje182

    boerinnetje182 Forumleerling

    In het postkantoor kun je een berichtje sturen. Via postvak uit klik je dit bericht opnieuw aan en (onderaan) kun je de ontvanger toevoegen als vriend. In je vriendenlijst nogmaals aanklikken om deze persoon een kado te sturen.
     
  9. BoerJitse

    BoerJitse Forumleerling

    Ik ga naar voorraadschuur - kies overig (ik heb niet iets wat sieritems heet) en zie daar 255 gereedschapskistjes staan. Klikken helpt niet waar dan ook. Er gebeurt niets.
     
  10. boerinnetje182

    boerinnetje182 Forumleerling

    Ga naar je akker. Linkermenu: inventaris (=kist (boven het rode mandje)). Kies sieritems (vaasje) en zoek je gereedschap. Nu klikken op "gebruik".
     
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor de reactie geef nog maar ff SV zijn ze ruim op tijd klaar. En dan zoek ik een plekje in de schuur voor ze.;)
     
  12. BoerJitse

    BoerJitse Forumleerling

    oh ja, dit werkt wel - bedankt ! De verwarring is ontstaan door term "voorraadschuur".
     
  13. kreeftje21

    kreeftje21 Forumleerling

    bij mij blijven ze in mijn inventaris staan? de gereedschapskisten bedoel ik, ik klik op maar ze blijven in inventaris?
     
    Laatste bewerkt: 31 Maart 2015
  14. lilian-1955

    lilian-1955 Forumleerling

    hoe moet de wolkenrij ingevuld worden? lilian-1955
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met sieritems naar keuze.
    Op het kleine veld kunnen de meeste burencadeaus. Op het 1x2 veld de golfbaan van een half miljoen BD uit de winkel, oude burencadeautjes van 2 vakjes (niet de strandstoel) en sieritems die je op je veld hebt staan wat geen upgrades zijn.
    Op het grote veld kunnen de vulkaan en grote waakhond uit de winkel en verder wat je in de siertuin hebt wat geen upgrade is.
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Sorry voor de verwarring. Ik snap waar het verkeerd ging. Daarom had ik er nog 'aan de linkerkant' bijgeschreven, in de hoop dat het duidelijk was. Gelukkig is het mysterie opgelost.
     
  17. chantal883

    chantal883 Forumbeginner

    Strip event volledig uitgespeeld.
    vraag: wat moet ik nu doen/of juist niet doen om de wolkenrij te krijgen?

    groetjes, Chantal.
     
  18. pinkeltje57

    pinkeltje57 Forumleerling

    Hoi Hoi, ik heb een vraagje mbt tot dit event Ik was aan het inleveren en was met de pompoenkubussen bezig wist dat ik er wat te kort waren en wilde de rest met kistjes betalen. Terwijl ik bezig was is het event gestopt. Helaas had ik de barbieren al ingeleverd mijn vraag is: Ben ik deze nu kwijt kun je deze later nog maken in de schuur????

    dank alvast voor t antwoord
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Deze staat nu onder je andere wolkenrijen. Als je de magische bonenstaak nog niet hebt vrijgespeeld, moet je die quest eerst doen voordat je de wolkenrij kunt zien.
    Als je ze niet had ingeleverd, was je ze vandaag of morgen ook kwijt geweest, maar dan had je er nog een beetje BD/EP voor terug gekregen. Verder kon je niets met de tijdelijke.
     
  20. chantal883

    chantal883 Forumbeginner

    Dank voor je snelle antwoord Coco,
    Sorry ben niet duidelijk genoeg geweest.
    Ik heb de magische bonestaak allang vrijgespeeld en heb al vele wolkenrijen.
    Alleen kan ik nu nergens de attributen van dit event vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.