Verzameldraad algemene vragen Strip VIII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .TomPoes.

    .TomPoes. Forumleerling

    helpt bijv. een rozenjam (extra ep) ook bij het krijgen van meer mokken? Vooral dus in dit slotstadium?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee, de kans op dropitems gaat uit van de basis ep. Veel succes nog met de laatste loodjes. Je hebt nog 43 uur de tijd.:)
     
  3. .TomPoes.

    .TomPoes. Forumleerling

    Bedankt Enk, dan weet ik het zeker. De rozen, hazelnoten en uien staan er al op met supermest e.d. Ik moet er nog zo'n 195 en dan krijg je het een beetje benauwd :D
     
  4. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    ik wil je wel een mok sturen maar weet niet meer hoe dat moet als je geen buurtjes bent.. heb meer dan een jaar stil gelegen met boeren. sinds gister weer begonnen
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Een berichtje sturen via het postkantoor, dan het v voor de naam aanvinken en onderaan als vriend toevoegen. Dan moet het lukken. Succes.
     
    annerieke1980 vindt dit leuk.
  6. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    gelukt!!:D dankje
     
  7. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    ik heb een vraagje als je nu de quest niet haal.
    dan heb je ook geen blijvende barbieren stallen .
    hoe kom je daar dan aan .
    kan je die dan daarna kopen of maken in de stad .
    dat zou ik graag weten want ik haal de laaste ronden niet van de quest .
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De kans is klein dat je daar op korte termijn aan kunt komen.
    Net als het wasbeermasker, de kaasmakerijen, de textielmolen en de zeilmakerijen.
    Gelukkig hoef je niet alles te hebben om Farmerama leuk te blijven spelen.
    Bij het afgelopen carnaval event kon je voor het eerst sieraden inleveren, maar je was geen sieraden nodig, er is een aardige keus gegeven. Dus ook als we van de genoemde stallen wel de producten nodig hebben, denk ik dat 1 of 2 van die stallen missen niet echt erg is.
     
  9. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    Ik goed mijn best gedaan, en van beide kubussen 6500 stuks ge-oogst voor 5.
    Maar nu moet ik nog 20 snorren voor 4 inleveren, en 350 voor 5.
    Kan dit wel of heb ik voor niets gewerkt?
    Groet Ronald.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat je niet de snorren bedoeld, maar de mokken.
    20 mokken gaat je zeker nog lukken, dus dan heb je een bonenstaakrij die je veel TEP oplevert.
    350 is erg veel. In de praatgroep staan verschillende tips hoe je dit met de juiste hulpmiddelen nog kunt halen.
    Zonder supermest zal je dit zeker niet meer gaan lukken.
     
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb vandaag de 4 barbieren op de akker gezet om alvast wat gouden snorren te maken. Als ik deze morgenvroeg ook nog een keer voer kan ik dan na dit event en later bij het koekoekevent nog gouden snorren binnen halen? Of ben ik dan deze gouden snorren kwijt.
     
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Je kunt iedere keer dat er weer een koekoekevent komt gouden snorren maken.
    Dus de snorren en de barbier die je nu hebt blijven gewoon in je inventaris.
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De vraag is wat er gebeurd als je de barbieren voert tijdens een event en oogst na een event. Ben je dan het voer kwijt, of kun je net als met volle maan nog 1x de stal oogsten.
     
  14. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    nee klopt maar zou wel leuk zijn en inderdaad je hebt niet alles nodig .
    dan wachten we gewoon af we kijken wel hoe ver we komen .
     
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dat de snorren alleen gemaakt kunnen worden tijdens het koekoekevent is me duidelijk.

    En inderdaad dit bedoel ik, hier ben ik nieuwsgierig naar. Krijg ik na de tijd nog snorren in de schuur of ben ik en voer en snorren kwijt.
     
  16. stroel

    stroel Forumbeginner

    Weet iemand wat er in dat middelste wolkje van de bonestaak kan. Als ik er op klik krijg ik een leeg scherm te zien.
     
  17. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    Ja inderdaad de mokken.
    Erg jammer.
    Maar bedankt voor het antwoord.
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daar moet een 4-vaks item op. Waarschijnlijk heb je die niet in je inventaris staan. Je kan bijvoorbeeld de grote waakhond of de vulkaan aanschaffen in de groothandel. Die passen er wel op.
     
  19. hoorn73

    hoorn73 Forumbeginner

    Ik heb nu al 4 keer de stallen van de nepsnorren geoogst maar bij de laatste halte van de quest staat bij inleveren dat ik er 0 heb. Doe ik iets verkeerds?
     
  20. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Bij de laatste fase moet je de stallen zelf weer inleveren. Heb je ze misschien nog op het land staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.