Verzameldraad algemene vragen Strip VIII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij zijn de 4 barbier de verblijven die je in moet leveren uit de schuur. Althans zo begrijp ik het als ik het lees.
     
    kerkdijk vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er staat een begin en een eindtijd , niet hoeveel uur we er over kunnen doen. Het event eindigt dus 31-3 om 14.00 uur.
     
  3. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Dank voor je snelle en duidelijke antwoord.
    Ik hoopte al dat het met de spelers levels te maken zou hebben maar ik weet de dingen graag zeker :)

    Ik heb nog niks met de koekoeks gedaan; komt nog wel. Zou nou eerst wel weer eens een keer een babyboom willen kunnen gebruiken voor mijn eigen questen en upgrade stallen ipv dat het steeds voor een nieuw fokdier moet. Maar dat is een andere discussie die hier niet thuishoort ;).

    Ik ga weer verder met snorren knutselen. Iedereen succes met het event nog.
     
  4. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Thanks schaapje, dat was mij dus geheel niet duidelijk:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemiddag, als het goed is heb je twee soorten stallen. De koekoekverblijven en barbiers die je kan maken met hulp van de kammen.
    De Koekoekverblijven leveren koekoeken en de barbier levert snorren.

    Vooraan als je bij de stallen kijkt zie je je koekoekstallen en als je verder bladert kom je de vier werkplaatsen Barbier tegen.

    hoop dat het zo duidelijk is
     
  6. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Lekker dan. Heb ik de kammen dus gebruikt voor de koekkoekstallen in plaats van de barbier. Dat was mij dus absoluut niet duidelijk. Kan ik het event nu verder vergeten?
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij kan je de kammen alleen gebruiken voor het bouwen van de barbier. Je hoeft helemaal geen koekoek verblijven te bouwen, die krijg je bij fase 2.
     
  8. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Ik had 4 kammen en heb ik de werkplaats dus koekkoekstallen gemaakt, ik dacht dat het barbierstallen waren. Ik heb geen barbierstallen en ook geen kammen meer. Wat nu?

    Edit: na een paar keer F5 gedaan te hebben, heb ik ze gevonden. Nu als de wiedeweerga snorren kweken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Da's wel knap dan.. die koekoekverblijven kun je toch helemaal niet bouwen?! o_O
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gelukkig en succes hoor!
     
  11. jojetje56

    jojetje56 Forumleerling

    Wat kan ik nu eigenlijk met die gouden snorren?
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De eerste stond bij mij al tussen de woonhuisbestellingen. Er is al een grijs vlak op de markt.
    En dit jaar konden we bij carnaval uit meerdere producten kiezen zoals sieraden en bikini's. Wie weet komen daar volgend jaar de maskers en de snorren bij. Of bij een ander verkleedfeestje.
     
  13. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Hallo Enk52.

    Na hard werken hebben mijn barbierskoekoeken 2 nepsnorren geproduceerd. Wat schetst mijn verbazing dat ik deze nepsnorren wel in mijn schuur heb,maar niet kan verkopen.
    Kan dit pas als ik de koekoekswerkplaats heb vrijgespeeld. Ik heb er met het event wel 4 gekregen.Wat gebeurt ermee als ik ze in mijn schuur als opslag bewaar. Verdwijnen ze uit mijn schuur.

    Bedankt voor het meedenken.

    Ienemienie
    level 90
    bahamarama 17
     
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    goedemiddag, ik ben dan wel niet Enk maar ik kan je misschien wel helpen;)

    De nepsnorren zijn alleen maar in te leveren bij het event en dus niet te verkopen op de markt.
    De snorren die zijn te verkopen zijn de gouden snorren die komen uit de barbierwerkplaatsen die je bij de laatste fase van het event kan winnen.

    De tijdelijke werkplaatsen en de nepsnorren verdwijnen inderdaad na het event.
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De eventwerkplaatsbarbieren maken nepsnorren. Die kan je inderdaad niet verkopen maar heb je nodig om het event af te ronden. Bij opdracht 5 dan lever je ook de eventwerkplaatsen in en krijg je de definitieve barbieren. Deze produceren gouden snorren en die kan je wel verkopen.
     
  16. lunelune

    lunelune Forumbeginner

    Ik heb nog steeds geen kam kunnen bemachtigen.
    Heb level 1 klaar , en alles genoeg op voorraad om het event af te maken.
    Maar krijg geen kammen.
    Dus kan ik ook geen nepsnoren maken ;-(
    Wie weet hoe ik aan kammen kom?

    Fijne zondag nog

    lunelune
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De kammen krijg je als je opdracht 2 inlever. Dan kan je daarna in de werkplaats de eventwerkplaatsen bouwen van de barbier en de nepsnorren maken.
     
  18. sopor1

    sopor1 Junior expert

    ik heb die nepsnorren klaar, maar nu moet ik barbieren leveren in de laatste fase, hoe moet ik die barbieren krijgen
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De eventwerkplaatsen in je inventaris zetten en dan kan je ze omwisselen bij de strip.
     
  20. sopor1

    sopor1 Junior expert

    ok dank je heb ze nu ook al ingeleverd
    gr piet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.