Verzameldraad algemene vragen Strip VIII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je vind de kist terug bij de deco-items in je inventaris. Daar kan je de kist openen door op gebruiken te klikken.

    Je hebt ook koekoekverblijven gekregen bij opdracht 2. Als je de barbieren gemaakt hebt in de werkplaats horen ze ook in je inventaris te staan. Wellicht even verderop kijken en anders even opnieuw inloggen.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 27 Maart 2015
  2. veroniquek

    veroniquek Forumleerling

    Bedankt voor je reactie heb het gevonden het is gelukt.
     
  3. swesie

    swesie Gevorderde

    Helaas kan ik niet de 65000 ep inleveren vanwege dat ik te maken heb gehad met de grote stroomstoring
    gr swesie
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is helaas iets waar niemand iets aan kan doen. Bij mij lag ook alles plat. Maar gelukkig krijg je wel een beloning voor het deel dat je wel gehaald hebt en kan je gewoon verder met deel 2.
     
  5. lilian-1955

    lilian-1955 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    IK kan geen barbieren zetten ik heb geen kammen meer einde spel?

    Die kammen heb ik verkeerd gebruikt

    Zonder snorren is het einde spel
     
    Laatst bewerkt door moderator: 27 Maart 2015
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die kammen hoor je te krijgen, als je level 2 hebt afgerond.
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Lillian, wil je er aan denken dat dubbelposten niet is toegestaan. Als je iets wil toevoegen kan je de 'bewerk' knop gebruiken.
    Deze vraag had je ook al op de vorige bladzijde gesteld en daar ook al antwoord gekregen. Als je er niet uitkomt stuur dan maar een ticket naar support, dan kunnen ze daar even voor je kijken. Dat kan via de link in mijn handtekening. Wel graag even je usernaam en id vermelden.
     
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ze worden naar je schuur geboekt,(is links onder in beginscherm).
    Daar kun je de werkplaats voor de snorren maken.
    Daar waar je dus ook alle andere werkplaatsen en stallen maakt.
    Er staat een ei wanneer je daarop klikt krijg je de barbier werkplaats.
    Nog even op het kammetje klikken en klaar.
    Je kunt dan de barbier op het veld waar je de werkplaats wilt plaatsen uit de kist halen.
    Staat onder BARBIER
     
  9. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    In fase 5 moet je 4 "barbieren"leveren.
    Hoe kom ik hier aan?
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hier worden de eventwerkplaatsen mee bedoeld. Je krijgt dan de definitieve barbier hiervoor terug.
     
  11. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Okè, maar hij geeft aan dat hij 1 snor levert.
    Is dat goed dan?
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De definitieve geeft een gouden snor en is alleen te gebruiken met een koekoekevent.
    De eventwerkplaatsen geven nepsnorren.
     
  13. Nathantje.

    Nathantje. Forumbeginner

    heb ook kammen ingeleverd voor barbier stallen maar kreeg koekoek stallen al weggehaald opnieuw ingelogd maar het blijven koekoek stallen
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De koekoekstallen staan vooraan bij de andere "bijzondere"stallen. De barbier kun je pas vanaf leve l21 en staat daarom na de kraaien.
     
  15. Nathantje.

    Nathantje. Forumbeginner

    bij mij blijven het ook koekoek stallen over al gezocht de kammen er voor in geleverd uit gelogd ververst
    bericht naar support gestuurd niets helpt
     
  16. boer-Harms60

    boer-Harms60 Forumleerling

    Bij mij staat het event klokje op 93 uur.
    Ik neem aan dat hier de zomertijd in verwerkt is. De FAQ geeft aan dat de duur 6 dagen is? Dan komen we een uur te kort.
     
  17. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Vraagje. Waarom krijg je ook 4 koekoeksverblijven als beloning?
    Ik hoef toch geen koekoeken meer te maken als ik al zo'n 17.000 koekoeken in mijn voorraad heb.. of zie ik iets over het hoofd dat ik moet doen? Koekoeken zijn nu toch alleen nodig voor het voer van de barbier?

    Het is eigenlijk voor het eerst dat ik de FAQ een beetje onduidelijk vind wat er precies gedaan moet worden (en in welke volgorde).
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is al weer een aantal maanden geleden dat het koekoeksevent voor het laatst is geweest. De koekoeksverblijven zijn er om te zorgen dat iedereen vanaf level 21 mee kan doen. Ze voorspellen ook een beetje dat er geen koekoeken meer uit andere verblijven zullen komen bij toekomstige koekoeksevents. Voor dit event hoef je inderdaad geen koekoeken te maken.
    Je bent niet de enige die de FAQ onduidelijk vind, voor aanvang van het event heb ik gevraagd of de koekoeken uit de schuur gebruikt konden worden en kreeg ik van een moderator als antwoord dat dit niet de bedoeling is. De praktijk heeft deze keer dus anders uitgepakt dan de bedoeling van het event. Geniet van je 17.000 koekoeken. Ik heb ondertussen opgekocht tot meer dan 40.000.
     
  19. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    o_Oooooooo waarom snap ik het niet....of snappen jullie mij niet.

    De snorren zijn klaar en geleverd. Nu wordt er in fase 5 "barbieren"gevraagd.
    Ik de Tijdelijke hokken van het land af gehaald en uit de schuur de "barbier"hokken op het land gezet.
    Deze weer aan gezet met Supermest, net geoogst en nog kan ik fase 5 niet leveren.

    Hoe kom ik aan de 4 Barbieren die er gevraagd worden, wat moet ik daar voor doen?


    OPGELOST door een behulpzame buur. De barbieren zijn de tijdelijke werkstallen die je bij fase 5 moet inleveren :sleepy:
     
    Laatste bewerkt: 27 Maart 2015
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat zijn de werkstallen die je in moet leveren xD
    Eerst heb je dus die tijdelijke barbierwerkstallen gebruikt om snorren te maken. Nu moet je weer afstand doen van de barbierwerkstallen, en krijg je er de echte, blijvende barbierstallen voor terug.

    Edit: je moet dus eerst je barbierwerkplaatsen van het land halen, in je voorraadschuur zetten. Dan kan je ze inleveren bij level 5.
    Hoop dat het zo duidelijk is :oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.