Verzameldraad algemene vragen Strip VII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dit staat in de f.a.q.: 3) Als je de levels die op tijd staan (level 1 en level 3) niet compleet hebt (je hebt niet een minimum van 4% van de benodigde EP) en start het weer na 24 uur, is het mogelijk om tegelijk een andere level (2 of 4) te spelen. Maar het is niet mogelijk om twee gelijke levels te spelen op hetzelfde moment, dus het is onmogelijk om level 3 spelen als je voor level 1 geen beloning hebt gehad (dus minimaal de 4% hebt ingeleverd die gevraagd is).
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt het level dus compleet (niet maximaal) als je 4% geleverd hebt. In dat geval kun je verder met de gewassen, maar niet met de dieren. Dan zul je voor de bomen eerst 2400 punten moeten halen.
    Als ik het uit een eerdere reactie van jou goed begrijp, heb je wel een beloning gehad, maar niet het maximale gehaald. Daar is geen herkansing voor.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De formulering in de FAQ is wat krom, ik snap het misverstand. Helaas kan het 1e level niet opnieuw gestart worden. Ik denk dat een mod hier maar even op moet reageren.
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    weet er iemand hoe ik de uitleg voor het maken van vliegtuig kan afdrukken?
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die vraag heb ik gisteren in het technische draadje ook gesteld, maar nog geen antwoord op gehad. Die bouwplaat lijkt mij ook leuk.
     
  6. polkey

    polkey Oudgediende

    Het zijn jpg afbeeldingen, dus openen in een viewer/fotobewerkingsprogramma.
    En dan via Bestand > afdrukken
    Maar het gaat een kostbare afdruk worden, 2 x een a4 met rode inkt.
    Alternatief is dit op een usb te zetten, naar de copyrette en vragen wat het kost als je het daar laat doen.
    Zal er een kwalitatief een mooier vliegtuigje van worden.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt.
     
  8. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL


    Hoop dat je hem vanuit hier dan kan afdrukken??

    [​IMG]
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    dank je wel de uitleg kreeg ik maar niet om op te slaan of af te drukken
    in de download was enkel het vliegtuig
    aan ieder dank je wel
     
  10. wietsepals

    wietsepals Forumbeginner

    Waar kan ik het event pakket kopen?
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Via de nieuwspagina of in de groothandel bij seizoensdeco. Veel succes met de laatste loodjes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.