Verzameldraad algemene vragen Strip VII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    vraagje over ep punten van de stallen.
    ik heb op de open plek een paar kameleon stallen staan twee gewoon er twee geel op de woelige weide staan nog eens twee gele, nu viel het mij op dat op de open plek deze gele stal 102,3 ep oplevert maar op de woelige weide geeft deze zelfde stal 93 ep das toch raar?
    of zie ik nu iets geks, t is al beetje laat maar toch.....weet iemand hoe dit kan?
     
  2. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Op de Open Plek krijg je altijd meer EP op stallen (en ook op bomen, als ik me niet vergis). Klopt wel aardig, zou 10% schelen.
     
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ha ha zo leer je nog eens wat. wist het echt niet. en dat na zo veel jaren al spelen stom toch... maar nu vond ik het inderdaad terug. dank je voor het antwoord.
     
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik wist het voor het event ook niet, maar ik heb het ook gevraagd en kreeg hetzelfde antwoord.

    weet iemand eigenlijk of er net zoiets is bij de woelige weide, maar dan met tijdsvermindering?
    want mijn beverwerkplaats duurde daar plotseling veel korter dan zou moeten volgens mijn inventaris
     
  5. _Kippetje_

    _Kippetje_ Forumbeginner

    Als ik de 60000 niet haal, krijg ik dan de opbrengst bomen wer terug of ben ik gewoon al mijn EP dan kwijt?
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    De EP's worden gewoon bij je EP saldo opgeteld of je het totaal nu wel of niet haalt maakt dus niet uit. De beloning die bij deze fase hoort wordt berekend over het deel wat je in hebt geleverd. Even uit mijn hoofd maar ik dacht dat het minimum iets van 4.500 EP moet zijn om door te kunnen naar de 2e fase.

    Ik heb het even nagekeken en het minimum is 4% van de 60.000 en dat is 2.400.
     
  7. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De opdracht van de 60000 (T)EP staat los van je (T)EP- meter. Je "normale" meter loopt gewoon op, daarnaast wordt in 24 uur nadat je gestart hebt je toename gemeten. Je krijgt na het verstrijken van de 24 uur een beloning naar rato.
    Als je op de vlag klikt kun je zien wat je (deel)beloning op dit moment is.
     
  8. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    k vind dit heel jammer maar ik haal het niet met de stallen wat ik ook doe
    tulpboerID: 20165706
     
  9. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    dat is jammer, maar op zich niet erg, je kan gewoon door.
    waarschijnlijk erg weinig (geode) stallen?
     
  10. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    dank je wel voor je antwoord ja het zal wel aan de stallen liggen maar het is jammer volgende keer beter ja toch
    gr tulpboer
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat ligt aan de runes in de boom. Op weg naar boven speel je eerst een rune vrij voor 10% snellere stallen, die ook op de werkplaatsen telt, en vervolgens nog een keer 10% snellere werkplaatsen.
     
  12. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ah, vandaar.
    dat lag dus iet aan de weide
     
  13. mientje67

    mientje67 Forumleerling

    Hallo Boertjes en boerinnetjes, betreft een vraag over de 60.000 ep dat je stallen op je landjes moet zetten. Nu is mijn vraag moet je alleen werkstallen erop zetten die zoveel ep punten geeft of ook fokstallen erbij erop zetten? Want ik kom hier even niet uit. Wacht op jullie reactie terug. Groetjes van mientje67.
     
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    geen werkstallen alleen stallen (paar uitzonderingen griezelwerkstallen, beverwerkplaats en de papagaai en olifantwerkplaats mogen wel)
    Stallen waar je een oranje, rode of roze upgrade overheen kan zetten geven je de meest Ep En heb je ook Reuze stallen die geven ook best veel
     
  15. mientje67

    mientje67 Forumleerling


    Hoi bibi9999999, ik heb zoveel fokstallen erop gezet want die geven veel ep punten. Dus met anderen woorden die kan ik allemaal af halen zoals ik het leest van jouw? Dus alleen maar gewone stallen erop zetten dan zoals ik het begrijpt? Groetjes van mientje67
     
  16. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Net als de werkplaatsen zullen de fokstallen niet meetellen voor de ep die je nodig hebt voor het evenement.
     
  17. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    ik ga morgen de stallen zetten, als ik valentijn verrassing eet dan staat er dat je 10% sneller productie krijgt voor 8 uur, bedoelen ze daar de werkstallen mee???? of alles???
     
  18. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Daar bedoelen ze alleen je stallen mee. Je zou er ook een kaasballetje (of eierpunch beide hebben ze een gouden slot nodig) bij kunnen eten beide geven je nog eens 5% snellere stallen.
    Voor werkstallen zijn er ook 3 produkten maar die heb je nu niet nodig, maar dat zijn voorjaarsboeker Deze geeft 10% snellere werkstallen en guavejam (of taai taai) deze geven 5% snellere werkstallen

    Ps wel eerst deze eerst opeten en dan pas je stallen eten geven.
    Sorry mientje voor late antwoord maar gelukkig had je al van |-|ans antwoord gekregen.
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2015
  19. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Even een vraag. Ik heb het bomendeel van het evenement niet volledig behaald en ik las dat je die na 24 uur weer kon herstarten. Hoe doe je dat? Als ik naar de opdracht wil gaan is de knop grijs, dus niet te activeren. Het dierendeel is klaar, dus het niet zo dat er dan twee tijdsdelen door elkaar gaan lopen, ik had gelezen in de f.a.q. dat dit niet mogelijk was.
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt het bomendeel niet herstarten. Je hebt 1 keer 24 uur de tijd gehad om die af te ronden. Daarna kon je verder met het volgende level van het event, ook als je hem niet volledig klaar had (of zelfs helemaal niet klaar had).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.