Verzameldraad algemene vragen Strip #5 - De Storm

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ~...Kelly...~

    ~...Kelly...~ Gelegenheidsauteur

    Volgens mij hebben veel mensen er last van dat ze alles af hebben, maar dat de dropitems achter blijven.
    Ik moet er ook nog zo`n 150, heb ik alles af, hangt het weer van die dropitems af, ik baal als een stekker.
    Hard gewerkt en dan kan je het toch niet afkrijgen!
     
  2. lizzy2011

    lizzy2011 Gelegenheidsauteur

    ook hier haast geen dropitems balen hoor
    misschien heeft er iemand nog wat over alle hulp is welkom
    alvast bedankt gr lizzy2011
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  4. miertje3

    miertje3 Forumleerling

    Help wie kan mij helpen , nu heb ik alles bij elkaar gespaard maar nog ruim 100 strip boeken tekort. Dit is niet leuk, baal baal.
    alvast dank je wel Miertje 3
     
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik denk dat je beter om hulp kunt vragen in de praatgroep over dit event, 100 stripboeken is wel weel...je kunt max. 20 cadeuatjes per dag krijgen dus zal je grotendeels zelf de boeken bij elkaar moeten sprokkelen...iig hier de link ;)
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/praatgroep-strip-event-5-de-storm.11195/
     
  6. Alexcia2000

    Alexcia2000 Actieve auteur

    heb de laatst cupcakes om 00 u geplaatst wil ze oogsten op 75 punten voor einde event
    maar ze komen niet in m'n schuur wel terug in m'n krat om nog 16 uur te gaan
    doe ik iets mis ?
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan nog even een ticket naar support sturen maar ik weet niet of dat nog gaat lukken voor 2 uur.
    Vergeet niet je spelnaam en id te vermelden
     
  8. Ainariel

    Ainariel Forumbeginner

    Laatste fase wegens gebrek aan drops niet haalbaar, maar wel mooi de knechten en de stallen binnen. :) Daar deed ik het voor. ;) Had het anders wel kunnen halen, maar lig al ruim 2 weken ziek te wezen op de bank.
     
  9. maad

    maad Forum prof

    Nou Jammer,niet Gehaald.
    Nog alle rabarber staan in de schuur.
    Maar niet genoeg dropitems
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.