Verzameldraad algemene vragen Strip #5 - De Storm

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    heb er tot nu toe ook maar 8???? wilde ze plaatsen maar lukt ook niet.
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik weet niet wat je geoogst hebt inox...maar de glazuur komt niet erg veel de grond uit. ;)
    Glazuur kun je ook niet plaatsen caatje...je kunt ze inzetten als "mest" voor de cupcakes. Het verkort de tijd met 25%...ipv 16 uur duren ze dan maar 12 uur om het max. aantal punten ervoor te krijgen. :)
     
  3. inox1952

    inox1952 Junior expert

    ok zal voor iedereen zo zijn zekers,bedankt voor het antwoord.
     
  4. bowie1980

    bowie1980 Gevorderde

    wat is de stripverzameling en wat kan ik er mee?
     
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    moet je die in level 3 niet inruilen 250 stripboek en dan level 5 700 stripboek
     
  6. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    ik hebook alles bij elkaar maar vier glazuur gekregen gisteren twee en nu twee.
    vind het ook heel erg weinig.
     
  7. amyfleur

    amyfleur Gelegenheidsauteur

    Ik heb er ook maar een paar
    Ben blij te lezen dat ik dus niet de enige ben
     
  8. elisanevaeh

    elisanevaeh Forumbeginner

    even een andere vraag wat doet dat blauwe stofwolkje in het mest menu ,het is geen glazuur .je kunt het strooien boven je akkers net als supermest lijkt op een ballon bloem
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb niet zo'n goed idee wat je bedoelt.
    Met mestmenu bedoel je de zaairing? Daarin zie je een waterdruppel, als je er even op blijft staan dan krijg je een tweede icoontje, de waterdruppel met een bliksemschicht. Die schicht betekent dat je snel water kunt geven op alle akkers.
    Water verkort de groeitijd met 20%.

    Of bedoel je de oranje propellor? Dat is Suzi's mest, die zorgt voor 2 stuks extra oogst en 50% meer EP op een veldje.

    Als je dat ook niet bedoelt dan graag je vraag anders omschrijven of nog liever een screenshot toevoegen.
     
  10. lotje54

    lotje54 Forumleerling

    Bij mij loopt het spel al dagen lang iedere keer vast, blijf aan het F5-ven. Hebben meer mensen daar last van of ben ik het alleen?
     
  11. jolanda13

    jolanda13 Teller

    even een andere vraag over de cupcake als ze volgroeid zijn krijg je toch 100 punten,
    ik heb er 60 gedaan en krijgt maar 545 punten.
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Lotje54, kijk even of het helpt door je flashcache te legen en anders een andere browser proberen

    Jolanda13, weet je zeker dat alle cupcakes volgroeid waren? Anders even ticket naar support sturen. Dan kijken ze het daar voor je na. Wel even je naam en id vermelden.
     
  13. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Kan het kloppen dat het dropitem glazuur wel heel erg weinig voorkomt? Net al mijn velden leeggehaald en ik heb maar 2 glazuren gekregen
     
  14. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ja ik weet zeker dat ze volgroeid waren.
    waar vind ik die support.
    groetjes jolanda13
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan hem aanklikken in mijn handtekening
     
  16. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    dat kan kloppen. Bij mij komen de di ongeveer 1 op 11. 1 glazuur tegen 11 stripboeken.
    Nu heb je die glazuur niet zo hard nodig, en zeker geen 600 stuks.
     
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik hier diverse reacties verwijderd omdat ze volledig off-topic zijn.
    Dit is een vragendraadje en dat houden we graag overzichtelijk.
    Je mening over het event geven en met anderen over het event praten kan in de praatgroep in de sectie speldiscussies.
     
  18. Wofrij

    Wofrij Teller

    Even nog over het oogsten van de cupcakes: als ze tot max gebakken/volgroeid zijn dan kun je ze wel met de knechten oogsten. Als ze nog niet volgroeid zijn dan blijven ze staan. Dit staat niet in de uitleg, maar was bij mij wel het geval. Hier was ik overigens wel blij mee!
     
  19. lotje54

    lotje54 Forumleerling

     
  20. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Ik heb vanmiddag een mand gekocht voor 4,99 maar daar zaten alleen de ballonbloemen in en niet het andere gewas. Nu kijk ik weer naar de diverse manden en nu zitten ze er ineens wel in. Heel raar. Hoe krijg ik alsnog het andere gewas. Ik heb er tenslotte wel 4,99 voor betaald.
    Rosemarie (saartje1964)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.