Verzameldraad algemene vragen Recycl-o-maat

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inox1952

    inox1952 Junior expert

    vind niet dat wij een ticket moeten sturen,denk dat de support ene stuurt naar ons,wij maken de regels van het spel niet,of heb ik het mis?
     
  2. Sjemmie

    Sjemmie Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je zal toch even een berichtje naar support moeten sturen als je wilt dat we voor je kijken welke cadeaus je hebt gehad van Max Mompelman. Met een berichtje naar support doe je een officieel verzoek 1 en ander voor je na te kijken.

    Je geeft aan dat je eigenlijk vindt dat jullie geen bericht naar support hoeven te sturen maar dat support berichten naar jullie moet sturen. Het is voor support uiteraard onbegonnen werk om voor iedereen ongevraagd uit te zoeken welke cadeaus ze gekregen hebben en vervolgens iedereen berichten te gaan sturen. Daarom ook: Als je wilt weten welke cadeaus je hebt gekregen van Max Mompelman, even een bericht naar support en op verzoek wordt het nagekeken.
     
  3. leonneke1954

    leonneke1954 Forumbeginner

    Hey,snap er niks van vul mijn Nublion-batterijen en mijn vruchten aan zegt dat mijn fase afgesloten zijn ma krijg geen prijzen geraak ook niet van mijn sterrenbloemen af.vul alles in ma krijg geen prijzen.Wie helpt mij.Bedankt
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt de batterijen niet vullen. Wanneer je de meter gevuld hebt, kun je op een blauwe knop klikken, en daarna op de prijs rechts.
    Fase afgesloten houd in dat je de meter tot het maximale gevuld hebt.
    Om van je eventgewassen af te komen, moet je geen vruchten in de meter gooien, maar eventgewas.
     
  5. _Kippetje_

    _Kippetje_ Forumbeginner

    Dag allemaal,weet iemand wat er gebeurd met ongebruikte spullen in de tank van het nublion spel?
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De batterijen blijven in de schuur staan, wat je al in de tank gestopt hebt aan gewassen en boomvruchten gaat verloren.
    Eventgewassen die nog in je schuur staan worden omgeruild tegen ep en bd
     
  7. twenteboerin

    twenteboerin Forumbeginner

    Sorry hoor maar snap het ook niet echt. Wie is Max Mompelman en waarom staat hij in mijn buurboeren. Hij heeft geen level en kan hem ook niet verwijderen. Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen?? Twenteboerin.
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Max Mompelman is de superbuur, die je kon winnen bij het nublonevent. Hij zat in de categorie L.
    Hij geeft je iedere dag rond de tijd dat je hem won een kadootje, en dat 14 dagen lang.
    Als je bij je instellingen je pop-ups aanzet, zie je welk kadootje je van hem krijgt. o_Ok kan je het terugvinden in je logboek, onderaan je pagina in het midden achter het groene driehoekje. (Na verversen of uitloggen is het logboek weer leeg, en kan je het zelf niet meer terugzien.)
    Na 14 dagen verdwijnt Max vanzelf uit je burenlijstje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.