Verzameldraad algemene vragen Recycl-o-maat

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik krijg hier gewoon de pop-ups van de superbuur, maar je moet hier voor dus wel de pop-ups aan hebben staan. Vroeger kreeg je de pop-up dus ook als je de pop-ups uit had staan. Het cadeau van de superbuur is ook zichtbaar in de logfile onderop in het spel, maar deze word leeggemaakt als je uitlogt.
     
    moontje68 en farro vinden dit leuk.
  2. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    zit er ook iets anders in de nubilon hen nu al 6 keer achter elkaar de linde gehad .
    wil ook iets anders en dan doe ik nog wel de hoogste pakken 35 .
     
  3. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Ik heb nu max mompelman 3 keer, krijg ik dan 3 cadeautjes per dag of blijven ze langer en werken ze achter elkaar??
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan krijg je 3 cadeautjes per dag.
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    • Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop op iets toe te voegen
    Dit zal per speler verschillen, ik heb nog niets binnen van de wolkenrij. o_Ok de wolkenrij nog niet binnen trouwens. Ik vind het percentage kansspel wel hoog worden op de farm.

    Hier nog een.
    Dubbelposten was niet de bedoeling. Ik reageerde op verschillende andere posts. Weet ik veel dat dit onder elkaar gepost wordt!
     
    Laatste bewerkt: 15 Augustus 2015
  6. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Hallo, ik heb ook 3 mompelman buren maar krijg geen cadeau van ze, laatste keer had ik er ook een en daar kreeg ik iedere dag bericht dat ik iets gewonnen had, nu niks, nul, ook niet bij 2 andere acounts, geen cadeau.
    graag hoor ik of ik het ergens kan vinden?
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel je pop-up aanstaan? Die kan je aanzetten bij je instellingen bovenin, de 2 tandwieltjes, dan de moersleutel met het klapbord en vervolgens uitgebreide instellingen. Rechts bovenaan staat dan burencadeau's door pop-up laten weergeven. Die zet je op aan en even onderaan opslaan.
    Je kan het ook terugvinden onderaan bij het groene pijltje maar als je uitlogt is hij daarna weer leeg.
    Als je wilt weten wat hij tot nu toe gebracht heeft mag je een ticket naar support sturen. Wel graag je usernaam en id vermelden.
     
  8. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    dankjewel, ik ga het proberen. gr. Maria
     
  9. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    wat moet je met een max mompelman? ik heb er 2 gewonnen, ze staan onderaan mijn buren, maar ze geven niets!~Wat gaan ze nog doen? ik dacht dat je elke dag iets kreeg, maar ik zie niets. ik hoor het graag! Paulien64.
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Kijk eens bij de berichtjes boven de jouwe. Max geeft wel kadootjes, maar je ziet ze alleen via pop-up of onderaan bij de gewone kadootjes
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb er net 1 gewonnen en daar staat niets van in het log onderin mijn scherm. Bij degene die ik gisteren heb gekregen stond hiervan wel gelijk bij de pijltjes onderin wat ik gekregen heb. Bij de pijltjes staat verder wel alles wat ik net heb binnengehaald op mijn farm en met de draaien van de recycle-o-mat. Ik heb nog niet mijn boerderij ververst dus alles staat er verder nog in vermeld. Ik heb wel net mijn instellingen maar gelijk aangepast, zodat ik de volgende keer een pop-up hiervan krijg. Voor deze zal ik dan maar een ticket sturen.

    Edit: Ik hoef inmiddels geen ticket meer te sturen. Nu 6 minuten later na het winnen van Max krijg ik de pop-up pas van wat ik van Max Mompelman heb gekregen. Ik denk dat hij een omweg heeft genomen.
     
  12. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik denk dat de kansinstellingen zijn veranderd? Ik win ineens mijn wolkenrij en daarna ook nog eens alle items! Eindelijk!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nee hoor er is niets veranderd.
    Het was gewoon jouw beurt.

    Zoals al ik eerder gezegd heb (in de praatgroep) kan iedereen die genoeg keren elk van de drie knoppen gebruikt om te spelen de wolkenrij en de sieritems binnen krijgen.
     
  14. boer_jordy

    boer_jordy Forumbeginner

    Hallo, ik heb een schildoide gehad, wat het is mag joost weten, is er ene joost die het weet?
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  16. micchel

    micchel Gevorderde

    Hey, die schildoide kan je op je wolkenrij plaatsen die je ook kan winnen, of je plaatst dit 4-vaksitem in je siertuin. Levert 2300 ep op volgens mij

    ik ben al 2° met mijn antwoord zie ik
     
  17. laatstepoging

    laatstepoging Forumleerling

    dankjewel, ga het doen.
     
  18. inox1952

    inox1952 Junior expert

    ik heb die max mompelman gewonnen ,maar zie nergens welke extra cadeau ik krijg ??
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zie mijn antwoord bij post 47, een klein stukje naar boven:)
     
  20. ikky999

    ikky999 Gelegenheidsauteur

    Ik zou ook graag willen weten welk cadeau ik heb gekregen van Max Mompelman.
    Maar heb niet graag de pop up aanstaan, want die vervelende en irritante nieuwsbrief komt ook al elke keer langs zodra je op een account inlog. Daar zit ik echt niet te wachten op meer pop ups, want dan krijg je die van je buren ook en dat kijk ik altijd na in de burencadeaulijst.
    Wat ik dus niet begrijp is: Waarom kan ik niet zien wat ik heb gekregen, bij de burencadeaulijst. Max Mompelman is nu toch ook een buur en geeft een cadeau. Dat wordt tenminste niet elke keer gewist als je uitlogt. Dat is ook al zoiets, wat heb je aan zo'n loglijst, als deze meteen gewist wordt bij het uitloggen. Als ik mijn 5 accounts ga doen, heb ik echt geen tijd om tussendoor eerst de loglijst na te kijken. Dat doe ik liever nadat alle accounts weer druk bezig zijn met gewassen te laten groeien en beesten te maken.
    5 accounts met de hand duurt al lang genoeg voordat ze allemaal gedaan zijn. En als die bezig zijn is het tijd om dingen na te kijken.
    Hopelijk wordt dit nog eens verandert en kan je bij je Burencadeaulijst zien wat je van je Buur Max Mompelman hebt gekregen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.