Verzameldraad algemene vragen Recycl-o-maat

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Dus ik begrijp het goed dat je, als je rozen en gember hebt, beter de eventgewassen niet kunt storten? n dus links kunt laten liggen want ze dienen verder geen enkel doel?
     
  2. fablim

    fablim Oudgediende

    Deze Vindt je in de bonestaak, die je vrij kunt spelen middels een quest
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-magische-bonenstaak.4727/
    Je kunt ze wel storten, maar je hoeft ze niet te storten, je hebt de keuze
     
  3. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Zonde zeg, ik heb 80k rozen en 60k gember, en die geven veel meer EP. Heb ik mooi voor niks weer alle stallen opgeruimd. Gauw terugzetten dan maar:)

    Dat sterrenstof en zo is alleen maar te koop? Kun je niet winnen?
     
  4. Divaatje

    Divaatje Forumleerling

    Nou ik blijf niks van die event wolkenrij snappen, ken hem niet terug vinden bij de events of wat dan ook , die link die gegeven werd zie je een wolk nou ook dat zie ik niet!
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Heb jij de bonestaak al vrijgespeeld in de cooperatie
     
  6. Divaatje

    Divaatje Forumleerling

    Ik ken wel naar de bonenstaak en heb al diverse quests gedaan maar deze zie ik niet
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Heb je de wolkenrij wel gewonnen in box M
     
  8. Divaatje

    Divaatje Forumleerling

    Ja die heb ik daar gewonnen
     
  9. swesie

    swesie Gevorderde

    ik behoor tot die categorie mensen die alleen BD's en EP's krijgen en verder niks
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Die vind je terug in de bonenstaak als je die tenminste al geactiveerd hebt, is dat niet het geval dan kun je toch nog doorspelen voor de eenmalige items,zodat wanneer je de bonenstaak geactiveerd hebt , niet met een lege wolkenrij zit
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Al F5 geprobeerd of met CCcleaner opgeschoond, of flashcache geleegd???
    Als iets niet zichtbaar is wil dat nog wel eens helpen
     
  12. miriam1986b

    miriam1986b Forumleerling

    Waar kan je max mompelman terugvinden? Ik heb hem gewonnen, maar hoe kan je hem activeren?
     
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij is meteen geactiveerd en je vind hem terug in je burenlijst.. Elke 24 uur stuurt hij een cadeau
     
  14. miriam1986b

    miriam1986b Forumleerling

  15. biggetje58

    biggetje58 Forumleerling

    hallo ik heb sterrenbloem waar kan ik die in leveren .
    gr biggetje58
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je inleveren bij de recycl-o-maat in de stad onder het kopje eventgewassen. Je hebt ook batterijen nodig om hem te activeren.
     
  17. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    IkIk vraag me alleen af wat we met het eventgewas moeten. Het duur 8 uur normale tijd en ik vind het zonde om mijn supermest hiervoor te gebruiken. Dus het eventgewas sla ik over en ga gewoon mijn normale gewassen planten. Krijg voldoende nublions binnen zo.
     
    fablim vindt dit leuk.
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Jij zit vast niet in level 10 of level 30. Maar andere spelers wel en voor die is dit een ideale oplossing.
     
  19. coolcat08

    coolcat08 Forumleerling

    zoals hierboven al is beschreven behoord max mompleman je elke dag een cadeau te geven! er zou een pop-up moeten komen met je cadeau.
    maar vandaag gewonnen maar tot op heden geen cadeau. mijn partner had hem gisteren gewonnen maar ook tot op heden geen cadeau.

    hoe zit dat? doet hij het wel? of als wij die pop-up niet zien waar kan ik dan zien wat we gekregen hebben?
    alvast dank voor het antwoord.
     
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Helaas lijkt de pop-up momenteel niet te werken.
    Dat is doorgegeven aan de programmeurs dus wordt hopelijk spoedig verholpen.
    Op dit moment is er geen mogelijkheid om het in het spel na te kijken.
    Maar je mag altijd een ticket aan support sturen, dan laten zij je weten wat het cadeau was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.