Verzameldraad Algemene vragen - Piñata Party

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 24 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    You go, girl!xD
     
  2. lovely

    lovely Forummeester

    Wat komt er uit het pinta-ei? Ik dacht 1 party ticket maar kan kistje niet vinden en ook geen ticket.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik kreeg uit mijn eerste kistje twee gewone draaien en één partydraai:p
    Dat kistje kun je net als de andere kisten vinden onder de Consumptiegoederen bij het blauwe vaasje in je inventaris...
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Borkie vindt dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De eerste keer dat je hem opzet verandert het piñata-ei in een piñatahol zodra ie klaar is... daarna duurt het 72 uur (geloof ik) voordat ie voor de eerste keer een kistje levert. Volgens mij heb ik gisteren of eergisteren net voor de eerste keer een kistje gekregen uit het piñatahol... twee gewone draaien en één partydraai:)

    Wat dat gereedschap betreft... heb je misschien een Geheimzinnige Cerberus ergens staan?:music:
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh okeeejjj! Nou ja, dan wacht ik nog maar even af voor ik brand ga roepen xD .

    Al vraag ik me nog steeds af waar nou elke keer die gereedschapjes vandaan komen, maar elk gereedschapje is welkom dus mij hoor je niet klagen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb nog wat toegevoegd aan mijn vorige post... mss komt daar het gereedschap vandaan...
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh die Cerberus heb ik inderdaad sinds kort. Ik moet toch eens wat beter opletten wat ik neerpleur xD

    En weer een mysterie opgelost!

    Edit: nou weet ik ook eindelijk waar al die kistjes ineens vandaan komen die ik zomaar onverwacht krijg. Die komen van mijn ponyritjes xD . Wat dom he, ik lette alleen maar op de EP.
     
    Laatste bewerkt: 1 Februari 2018
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Waar je die Geheimzinnige Cerberus en eventuele ander Geheimzinnige beestjes neerzet, kan verschil maken voor je spel. Wil je sneller levelen op Baha of op de farm? Ik heb ze eerst een hele poos op Schateiland gezet, omdat ik wat sneller wilde levelen op Baha... er zit namelijk ook best veel EP of TEP aan:p
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Schateiland? Wat is dat? Ik heb de plantage open en het regenwoud, en twee stukjes kristalwatervallen. En ik weet dat er een haven is of zo waar je sieritems neer kan zetten. Maar schateiland ken ik niet.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    via de haven als je die loskoopt kom je op schateiland waar je de sieritems kan zeytten
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog een stomme vraag hoor: die haven heb ik voorlopig niet open maar als ik nou een paar items neerzet op de kristalwatervallen of zo, doen ze het dan ook?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    die doen het daar ook , alles wat je kan plaatsen doet het.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ja hoor, gelukkig doen ze het daar ook, leveren lekker veel TEP op, waardoor het levelen sneller gaat en schateiland sneller in zicht komt

    O..en stomme vragen bestaan niet

    @-doppie- , je was me net voor ;)
     
    Borkie en -doppie- vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh, dat is wel leuk! Ik ga morgen (als mijn bomen aldaar gaar zijn) meteen even wat items verhuizen. Dank jullie wel!

    Ik wist het ook echt niet hoor, dat sieritemveld op de gewone farm had ik meteen open en toen was ik nog zo teleurgesteld dat ik daar niet gewoon stallen kon neerzetten xD . Dus om mijn sieritems ergens anders neer te zetten heb ik niet eens geprobeerd, ik was allang blij als ik iets had om op mijn sieritemveld neer te zetten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    haha, dat snap ik, daar was ik in het begin ook blij mee, maar nu ben ik allang blij dat de sieritems ook op de gewone velden kunnen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik was zo noob joh, ik zette zelfs mijn oogstbeker daar neer xD . Maar daar was ik snel van genezen.
     
    Reggaefeeks, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dus op het sieritemveld krijg je er EP voor en kun je op de andere velden produceren, ook al krijg je dan minder ep. Maar je kunt er inderdaad ook voor kiezen om minder te produceren en sieritems op andere velden te zetten.
    Zolang je de siertuin niet vol hebt, zou ik het niet doen.
    Ik heb bij de watervallen een paar weken sieritems gehad, daarna kwamen er nieuwe questen, dus ben ik nu aan het produceren.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.