Verzameldraad Algemene vragen - Paasevent 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 22 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Bekers bovenin de Boom? Heb je lekkere dingen gegeten, zoals CAT bv? En heb je een Howie?
    Heb begrepen dat dit soort hulpgrepen errug handig zijn.... Nu heb ik zelf geen Howie, maar ik heb wel mijn bekers bovenin de Boom staan inmiddels en ik heb ook een CAT gegeten... Ik ben niet bij de eersten die klaar zijn, maar het is toch wel goed te doen voor mij. De drops komen inderdaad niet zoveel, maar we hoeven er dit event ook niet zoveel als anders te hebben... in verhouding ben ik ongeveer dezelfde tijd kwijt als bij de andere events die meer drops nodig hadden.
     
  2. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    De bekers en 1 of meer howies heeft invloed op het aantal DI wat je krijgt. CAT of andere ambachtsproducten echter niet. Er wordt alleen gekeken naar het aantal basis EP van je gewassen om de hoeveelheid drops te bepalen.

    Voor de rest komen de DI inderdaad moeilijker dan normaal naar boven bij dit event. We hebben daarentegen ook veel minder DI nodig dan andere keren en we hebben nog even te gaan.
     
    Snowdrops1 vindt dit leuk.
  3. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Bedankt voor de uitleg, mieke! Meende dat de CAT ook invloed had door meer EP te scoren... weer wat bijgeleerd! :p
     
  4. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Graag gedaan, voor de duidelijkheid de CAT geeft wel meer EP maar dat heeft geen invloed op de hoeveelheid DI
     
    beereekhoorn en Snowdrops1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.