Verzameldraad algemene vragen Openluchtfeest

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Misschien een domme vraag maar kan je de wolkenrij ook gebruiken voor sieritems uit je inventaris of moet je perse de bijbehorende items ook aanschaffen. Ik hoop dat iemand me hier meer duidelijkheid over kan geven. Alvast bedank!
     
  2. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Op deze staak passen alleen de bijbehorende sieritems
     
  3. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur


    Bedankt voor uw reactie.

    Groetjes, Mieke
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor de zekerheid: op de gewone wolkenrij passen toch alleen de gewone sieritems van dit event, op de zilveren de zilveren en op de gouden alleen de gouden sieritems?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    dat is correct.:)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  6. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Is dit een terugkerend fenomeen? Ik wil weten of ik af kan maken wat ik nu niet compleet krijg.
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wat over is wordt na het event omgewisseld voor ep en bd.
    Omwisseling aan het einde van het event:
    .
    Iedere "Normale Circusbal" wordt omgewisseld voor 240 EP + 210 BD na het event.
    Iedere "Premium Circusbal" wordt omgewisseld voor 712 EP + 956 BD na het event.
    Iedere "Festivalbloesem" wordt omgewisseld voor 6 EP + 5 BD na het event.
    Iedere "Veldbol" wordt omgewisseld voor 4 EP + 4 BD na het event.
    Iedere "Stermunt" wordt omgewisseld voor 24 EP + 21 BD na het event.
     
  8. ansimon

    ansimon Doorzetter

    O.k., geen bonenstaaklijn aanschaffen dus. Handig om te weten.
     
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Jammer. Had net de bonenstaaklijn gekocht. Hoop is nu dus op ruilevenementen...
     
  10. AN_dv2

    AN_dv2 Forumleerling

    FFF had meer dan 15 zakjes om tre gooien ik heb lukraak moeten gooien, afwachten op de perfecte score duurde meer dan 5 minuten per zak. Jammer BP ik had meer dan genoeg voor de gouden rij + wat extra heb door tijdgebrek genoeg moeten nemen met de bronze. Kan dit gooien voortaan wat minder tijd in beslag nemen
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het spel is tijdens het hele event en voor iedereen steeds hetzelfde geweest.
    Maar uiteraard, zoals bij ieder event, zijn er op het laatst wereldwijd heel veel spelers die tegelijk proberen het event af te maken.
    En zoals altijd geeft dat vertraging voor iedereen.

    Dat is vervelend maar daar is niets aan te doen, behalve niet tot het laatste moment te wachten met het afronden van het event.
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het zou leuk zijn als deze atrractie zou worden toegevoegd aan Renzo's jaarmarkt:inlove:
     
    VosStiertje en hendrika73 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.