Verzameldraad Algemene vragen - Neonstallen event 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farro

    farro Forumkenner

    Hallo, ik heb alles ingeleverd wat de dieren betreft en ook de 160 slotjes die nodig waren. De 1ste wolkenrij is geplaatst en opgevuld. Ik heb de sieritems van de 2e wolkenrij in de inventaris staan maar kan die niet op de 2e wolkenrij plaatsen. Ik word iedere keer doorverwezen naar de shop ... moet ik hier nu nogmaals 30 liefdeslotjes inleveren of is er iets mis. Graag info. Dank bij voorbaat.
     
    maad vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wolkenrij 2 moet je inderdaad kopen bij de neonwinkel voor 30 slotjes. Als hij niet op uitverkocht staat heb je hem nog niet gekocht.
     
  3. farro

    farro Forumkenner

    In de neonwinkel staan zowel de 3 dieren als de wolkenrij gewoon grijs (ik heb geen slotjes meer) maar de dieren heb ik wel vrijgespeeld via het event onderaan de lijn 80 - 100 - 140 - 160 (deze heb ik volledig gedaan). Bij de dieren staat er geen "uitverkocht" bij of zoiets en de wolkenrij is gewoon grijs (dus als ik het goed begrijp moet ik nu juist nog 30 slotjes hebben om de wolkenrij vrij te spelen en dan kan ik ook de 3 dieren erop plaatsen die ik via de balk" 80 - 100 - 140 - 160" heb vrijgespeeld.
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee, de items van die balk zijn dezelfde als je met de quest al binnen gehaald hebt. Deze heb je dus dubbel nu. De items uit de neon shop zijn andere namelijk die van de kip, konijn en geit en daarvoor is wolkenrij 2 nodig. De dubbele items kan je in je siertuin of op schateiland plaatsen.
     
  5. farro

    farro Forumkenner

    Bedankt voor de nuttige info, ik had het anders begrepen .... jammer (misverstand).

    Sorry enk52 nog een vraag : ondertussen had ik verder "gefokt" en zal ik +/- 30 slotjes over hebben. Als ik hiermee een sieritem koop in de neonshop, kan ik dit item dan ook in de siertuin plaatsen (en niet op de wolkenrij).
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 Januari 2016
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ja hoor, dat is mogelijk. Alle items van de wolkenrij kunnen ook op de siertuin.

    Probeer volgende keer als je iets toe wil voegen even de 'bewerk' knop onderaan je post te gebruiken dan krijg je geen dubbelpost;)
     
  7. stampers

    stampers Forumleerling

    wie wilt mij helpen heb alle dieren ingeleverd dus alle drie groen alle hartjes in geleverd dus onderste balk ook groen en toch mis ik de dieren voor de bonenstaak de kip geit en konijn ....

    groetjes Brigit...
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Deze items en de bijbehorende wolkenrij koop je in de neonwinkel. De knop om deze te bereiken zit naast de onderste balk.
    [​IMG]
     
  10. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Even reageren op het bovenstaande:Ik heb nu de 2 wolkenrijen vol met items staan en heb nu nog 80 slotjes over. Kan je daar nu extra items voor kopen met die 80 extra slotjes? En kan je die dan op je siertuin zetten? Ik had die laatste 80 dus eigenlijk niet nodig? Ik vind dat niet goed uitgelegd, daar zit de verwarring bij iedereen, denk ik. Waar staat dat je maar 80 slotjes nodig hebt voor de wolkenrijen? Bedankt voor uw reactie! Palien64.
     
  11. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Eerst lever je eenden, schapen en koeien (gewone en/of fokdieren). Daarvoor krijg je, wanneer je de hele opdracht hebt voltooid, een neon- eend, schaap en koe. (de neon-stallen heb je dan al eerder gekregen) Daarna lever je de slotjes die je hebt gekregen tijdens het fokken. 80 stuks en dan krijg je de wolkenrij waar de neon-dieren van voorgaande opdracht op moeten. Nog eens 20 slotjes en je krijgt weer een neon-eend. 40 stuks en je krijgt een schaap, en nog eens 20 slotjes en je krijgt een neon-koe. Deze zijn precies hetzelfde als de voorgaande neon- dieren en kunnen in de siertuin. Als je dan nog verder wil fokken kan je daarmee nog meer slotjes verdienen. 30 voor een neon-kip, 50 voor het konijn, 70 voor de geit en 30 voor de wolkenrij waar de kip, konijn en geit kunnen worden geplaatst. In totaal voor dit laatste gedeelte 180 slotjes. Deze moeten worden geleverd in de neon-winkel.
     
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-neon-stallen-event-2016.19453/#post-252689

    In de tabellen vind je welke beloningen je waar krijgt binnen het event.
    Als je daar leest ontdek je dat je in het event de Neon-eend/schaap/koe items twee keer kunt verkrijgen.

    En iets lager vind je de tabel van de Neon-shop waar je met liefdesslotjes een tweede wolkenrij en andere sieritems kan aanschaffen.
    Daar staat achter de Neon-kip/konijn/geit items dat je ze meerdere malen kunt aanschaffen.

    Van alle items en van beide wolkenrijen staan er duidelijke plaatjes.



    .
     
  13. maad

    maad Forum prof

    Ja dat heb ik dus ook.
    Nu begreep ik uit jou verdere reacties,dat je die weer moet kopen voor slotjes.

    Laat mijn supervoer nu op zijn!!
     
  14. sexielexie

    sexielexie Forumbeginner

    Door de lay-out van het neon stallen event, ben ik behoorlijk op het verkeerde been gezet voor wat betreft de aankoop dan de wolkenrij met de neon beesten!
    Wanneer je de eenden, schapen en koeien klaar hebt, wordt je min of meer geleidt naar de balk ipv de neon winkel.
    Daardoor heb ik nu twee neon eenden, twee neon koeien en twee neon schapen.
    Terwijl ik er natuurlijk veel meer mee opgeschoten was, wanneer ik een neon kip, een neon geit en een neon konijn had gehad.
    Op z'n zachts gezegd vind ik dit uitermate onduidelijk weergegeven.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Blijven de hartjes in het spel voor een volgende keer? En kunnen we nog eens in de neonshop de staak van de kip enz. tijdens een later event nog vrijspelen?
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De liefdesslotjes worden omgewisseld na het event. Of er nog een gelegenheid komt om die staak te kopen of vrij te spelen is onbekend.
    Omwisseling aan het einde van het event:
    Iedere "Liefdesslotje" wordt omgewisseld voor 125 EP + 125 BD na het event.
     
  17. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Jammer!
     
  18. idaas

    idaas Forumleerling

    gadver nu heb ik dus de schaap, eend en koe dubbel, en die andere 3 dus niet.
    Beetje balen. heb geen sv meer en kan dus niet meer voor de kip,konijn en zo gaan.
    Beetje slecht uitgelegd allemaal, terwijl ik altijd alles lees en alle questen haal.
    jammer teluerstellend :(
     
  19. farmfan1972

    farmfan1972 Forumleerling

    Ditzelfde heb ik ook, en daarbij ook nog een lege staak, want die had ik wel gekocht. Jammer, had supervoer bij elkaar weten te sprokkelen,, en dan koop je de verkeerde dieren:cry:
     
  20. idaas

    idaas Forumleerling

    dit is echt niet leuk, beetje jammer.
     
  21. jokiebear.

    jokiebear. Forumleerling

    Hier net als vele alles gekocht maar niets in mijn schuur terwijl de neonwinkel alles grijs aan geeft en dus niets te kopen is meer. wat te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.