Verzameldraad Algemene vragen - Neonstallen event 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dribbel39

    dribbel39 Forumleerling

    had event ingelevert tot voorbij noenstallen ben nu alles kwijt.
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dribbel ik heb in een vorige post al antwoord gegeven , misschien handig om daar eerst even te lezen voor je dezelfde vraag weer neerzet. Maar ik zal hem nog even toevoegen hier.
    Er zijn echt de juiste dieren zichtbaar en die krijg je ook als beloning. Bij de winkel de kip, geit en konijn en bij het slotjesgedeelte de eend, schaap en koe.
     
  3. dribbel39

    dribbel39 Forumleerling

    had ze al ingeleverd maar ze zijn er allemaal af +noen stallen.
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nu vind ik zelf die kip en die eend wel wat op elkaar lijken maar dat doet er verder niet toe. Je moet echt zelf een ticket naar support sturen voor je wat voor je kunnen doen.. Ik hoop dat je er dan uit komt.:)

    Stuur ook maar een ticket naar support. Dan kijken ze daar wel even. Wel graag je usernaam en id vermelden.
    Sanne, ik zie daar toch echt 2 kippen. Die koop je in de neonwinkel. De eend bij de + van het slotjesgedeelte bij het eventscherm
    [​IMG]
     
  5. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Kan iemand mij zeggen hoeveel slotjes ik in totaal nodig heb want ik mis volgens mij iets. Heb de wolkenrij met de koe,schaap en eend staan maar snap even niet hoe ik verder moet inleveren! Heb nu in die balk met aantallen 80 staan … en heb nog 92 slotjes ongebruikt. Moet die balk nu gevuld worden tot 160 of moet ik naar de neon winkel!
     
    mamavandrie vindt dit leuk.
  6. dribbel39

    dribbel39 Forumleerling

    bedankt heb alle dieren terug gekregen.
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Voor wolkenrij 1 voor de koe, schaap en eend heb je 80 slotjes nodig. Die koop je bij de + onderin het eventscherm. Wil je deze items nog een keer hebben dan kost het nog 80 slotjes.
    De complete wolkenrij 2 in de neonwinkel is 180 slotjes totaal, daar kan je eventueel ook de losse items nog een keer van kopen.
    Het minimum om de 2 rijen te vullen is dus totaal 260 slotjes.
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je klikt op "Ga naar de neonwinkel" zie je daar de andere bonestaakrij verschijnen, met de sieritems kip, geit en konijn. Die kosten in totaal 180 slotjes, dus 360 supervoer voor het fokken. Dan heb je de 2e complete bonestaakrij met de 3 sieritems.
     
  9. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Dankjewel voor het snelle antwoord. gr. -miekedo-
     
  10. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Ik heb de rijen gevuld en wat stallen ontvangen, maar helaas is er een basisstal nodig voor de ontvangen stallen, hoe krijg ik die basisstallen?
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    dat zijn de gewone stallen, heb je bv de koe oranje, dan zit daar ook een basisstal
    onder. Die kun je verwijderen en dan de gewone koestal plaatsen voor de neon
     
  12. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    nee hoor, er staat dat het stal V is, dus kan ik ze niet plaatsen
     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De basisstallen kan je gewoon kopen. Bij het rode mandje aan de zijkant
     
  14. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Zou ideaal zijn, maar is helaas niet het geval.
     
  15. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    hallo Enk,
    Allereerst mijn excuus voor de onterechte berichten, sorry.
    Ik heb mijn hersens eens goed laten kraken, ik denk dat ik het nu snap.
    Als je op de + bij het slotje tikt, dan kun je de items ook nog los kopen.
    En in de neonwinkel voor de andere wolkenrij.

    Erg dom van mij, de volgende keer nog beter het event besturen.

    Nog een gezellig weekend,
    hgr, seiny
     
    enk52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Basisneonstallen? Of kan de neon op de gewone basis, als dat zo is, hartelijk dank voor het antwoord, ik ga het proberen. Gelukt! :) Bedankt!
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2016
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    De Neon stallen gaan gewoon over de normale (basis) stallen. Precies wat Mikmak al zei. Dus de Neon koeien stal gaat gewoon over de koeienstal.
     
  18. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb voor 180 slotjes de onderste wolkenrij vrijgespeeld.heb hem daarna gevuld. Ik dacht dat ik klaar was en nu moet ik weer 160 x fokken? Dat zijn alweer 320 supervoer,ik heb er al 360 gebruikt.Klopt dat? Ik vind het belachelijk veel supervoer voor een paar items! Of heb ik het verkeerd? Ik hoor het graag! Dit spel ,als het echt zo moet, sluit mensen uit die er geen geld in willen steken. Niet erg fair, vind ik.
     
  19. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je alles wilt doen van dit event moet je de 3 opdrachten doen van eend, koe en schaap.
    Voor de wolkenrij (eend, koe, schaap) lever je 80 slotjes in bij de 1e vervolg opdracht.
    De 2e wolkenrij kun je verkrijgen door 180 slotjes te besteden in de shop. Kan in 1 keer, kan ook afzonderlijk.
    Wil je extra sieritems: dan kun je bij inleveren bij de rest van de vervolgopdracht voor extra eend, koe of schaap of je gaat naar de shop voor extra sieritems van kip, konijn of geit.
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je zou nog 80 keer moeten fokken (voor de 80 slotjes), dus dat zou je 160 supervoer kosten om de kale bonestaakrij te krijgen. De neon sieritems eend schaap en koe heb je al gekregen in het eerste deel van het event in level 5.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.