Verzameldraad Algemene vragen - Neonstallen event 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  2. AN_dv

    AN_dv Gelegenheidsauteur

    ik heb niet genoeg SV. Kan je de neon items v.d. konijn geit en de bijbehorende wolkenrij bij het volgende event ook nog kopen met slotjes of is dit eenmalig?
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit is onbekend maar het is mogelijk dat de items te ruilen zijn met een cadeau- en ruilevent. Maar daar is nu ook nog niets met zekerheid over te zeggen.
     
  4. wenneke77

    wenneke77 Forumbeginner

    in de faq sta dropitem een slotje ik krijg geen slotjes als di
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De slotjes krijg je bij iedere fok als extra.

    Voor de eindopdracht én voor de Neon shop heb je liefdesslotjes nodig, deze krijg je door te fokken. Elke fok die je doet geeft 1 liefdesslotje. Dit geld voor alle fokdieren en niet alleen voor de eend, schaap en koe.
     
  6. wenneke77

    wenneke77 Forumbeginner

    dus geen di zoals vermeld sta in de faq
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is een soort dropitem maar dit keer op een andere manier.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. grassie

    grassie Forumleerling

    Ik heb de slotjes ingeleverd, maar krijg opnieuw de koe schaap en konijn ipv de 3 dieren die je volgens de faq vrij moeten komen.
    Ik denk dat dat de verwarring is?
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij de liefdesslotjes kan je inderdaad die items nog een keer kopen voor je siertuin. De andere items koop je in de neonwinkel evenals de bijbehorende wolkenlijn.
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het extra neon sieritem eend, schaap en koe ontvang je door onderaan bij het inleverscherm op de grote '+' te klikken.
    Het extra neon sieritem kip, konijn en geit ontvang je door eerst onderaan bij het inleverscherm op 'Ga naar de neonwinkel' te klikken.
     
  11. onsmoe

    onsmoe Junior expert

    hallo ik krijg geen fokstallen geplaatst hoe kan ik die vinden
     
  12. grassie

    grassie Forumleerling

    Heel verwarrend, want het is toch de bedoeling met de hartjes de 2e wolkenrij vrij te spelen met kip, konijn en geit, want de wolkenrij zie ik wel staan. De gewone quest komen al de dieren voor de 1e wolkenrij, en met de hartjes zou je toch de 2e wolkenrij vrij moeten spelen, wat heb je anders aan de neon dieren dubbel?
     
  13. dribbel39

    dribbel39 Forumleerling

    ben alles wat ik in geleverd heb kwijt zijn er meer die daar last van hebben ?
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er zijn geen losse fokstallen meer . Je kan nu fokken in de grote fokstal die bovenaan je scherm staat .
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-gekleurde-dieren-hoe-maak-ik-ze.8384/
    De 2e wolkenrij met de andere items kan je kopen met de liefdesslotjes in de neonwinkel
    [​IMG]
    Hoe bedoel je kwijt? Heb je wat ingeleverd bij het event? Misschien kan je iets duidelijker omschrijven wat je bedoelt.
     
  15. yvonnetje

    yvonnetje Forumleerling

    pff zonder supervoer te kopen, kom je weer niet verder.... jammer
     
  16. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    k Vind t fokken op deze manier n ramp. k Had dik 600 Svoer.
    Nu nog 300. De fokstal staat vol met tig eenden. De helf met 1parfum
    de andere helft zonder...:eek: (En niet bewust gedaan natuurlijk)
    Geef mij de oude fok maar :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2016
  17. dribbel39

    dribbel39 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    had dieren in geleverd tot de neonstallen maar nu is alles van het spel er af.

    had de dieren ingeleverd en had de neon stallen al vrij gespeeld nu zijn ze helemaal weg en moet opnieuw beginnen.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 Januari 2016
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]

    Je hebt toch nog wel steeds dit scherm? Dan moet je gewoon verder kunnen inleveren via de groene + in het midden bij elk dier. Zo niet dan helpt het misschien om je flashcache een keer te legen. Dat kan via de link in mijn handtekening en dan op alle sites verwijderen en je browser opnieuw opstarten. Als je dan nog niets kan inleveren stuur dan maar een ticket naar support met vermelding van je usernaam en id.
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij mij komen echt de dieren zoals ze vermeld staan. Ik heb ook eerst het bovenste gedeelte gedaan en daarna de wolkenrij 1. Vervolgens alles voor wolkenrij 2 en daarna de overige items die je kan kopen in het liefdesslotgedeelte. Misschien dan ook eerst je flashcache even legen en opnieuw opstarten. Als het dan nog niet goed is dan support maar even laten kijken.
    [​IMG]
     
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ben allang blij dat ik niet de enige ben die er geen jut van snapt..:wuerg:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.