Verzameldraad Algemene vragen - Neon Stallenevent VII

Discussie in 'Help archief' gestart door enk52, 16 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Stel hier je algemene vragen betreft dit event

2. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

Klopt het dat de kans op een hartje bij fokken met andere dieren minimaal is. Bij 46 andere fokken geen enkel hartje gekregen...

boerin5260 vindt dit leuk.
  3. boerin5260

boerin5260 Junior expert

klopt staat ook bij het event met andere dieren fokken is kans op een hartje

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Sinds dat het event zo'n 20 minuten geleden live is gegaan ben ik kort daarna uit gegooid en kan er tot nu toe nog niet in.:mad::cry:>:(

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Jorieke123

Jorieke123 Junior expert

Ik kan er ook niet in

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Komt u maar door met de compensatiepakketten xD

Jorieke123 vindt dit leuk.
  7. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Kon gelukkig wel de gewassen zaaien op Baha maar kon net een paar dieren in het motel stoppen en toen was het over en klaar. Ben al wel lang blij dat iig de gewassen op staan ( hoop ik dan maar althans ;) )

8. arno70

arno70 Forumleerling

ben er ook uitgegooid

9. bepsels

bepsels Forummeester

jammer he, zo'n begin.

10. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik wilde ze er net inzetten maar helaas mislukt eruit

11. Mister.J

Mister.J Gevorderde

wel weer feest gaat goed daar mens erg je niet.in plaats van farm te spelen

12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Aangezien ik er gisteren al niet meer op de Farm kon komen en nu nog niet hoe zal ik dan aan deze neon stallen moeten komen?
    en de wolken rij? De belofte was toch dat alle events zouden worden uitgesteld? Geld het niet voor het 7e Neon Event?

13. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Events zijn allemaal gestopt en beginnen als alles is opgelost staat vermeld op het forum.

Sintra98 vindt dit leuk.
  14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Das toch ook uitgesteld ..staat toch bij de OA ...Alle events zijn uitgesteld ...
    Je kan ze dus straks gewoon halen ...
    Hofje waarschijnlijk net weer niet ...kon net aan alles nog meedoen voor ik op vakantie ging ..
    Nu dus niet meer ...Na jammer dan en volgende keer beter ...er zijn ergere dingen in het leven hoor8)8)

Sintra98 vindt dit leuk.
  15. thea1963

thea1963 Forum freak

Kunnen ze bij BP eens gaan kijken naar de tegenwaarde van muis en de fokdieren van de muis
    Met een totale tegenwaarde van ruim 1,5 miljoen bd wat we dit event moeten leveren klopt het niet echt ter vergelijking met de tegenwaarden van de beer en de kat waar we ook ruim 1,5 miljoen bd aan tegenwaarde voor moeten leveren

16. -doppie-

Tegenwaarde staat ook voor hoelang een stal duurt die van de kat en beer duren langer als de muis

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En juist daarom is het zo raar dat je in het event wel evenveel tegenwaarde in moet leveren. Dat kost dus veel meer supervoer.

18. -doppie-

Klopt misschien dat ze dit hier lezen en het event straks is veranderd?

-Coco1968- vindt dit leuk.
  19. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat klopt niet helemaal :oops:

de beer duurt 17 uur en heeft een tegenwaarde van 380
    de kat duurt 10 uur en heeft een tegenwaarde van 450
    de muis duurt 8 uur en heeft een tegenwaarde van 135

ja precies :)

20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

• Krachttermen, of het openlijk uitstrooien van vijandige teksten worden niet getolereerd.
    Gewoon lekker afwachten tot de boel gerepareerd is en dan komen de events alsnog en kun jij lekker je stallen ophalen. *knip*.

Laatst bewerkt door moderator: 17 Mei 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.