Verzameldraad algemene vragen Neon stallen-event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Hier kunnen jullie de algemene vragen kwijt met betrekking tot dit event.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. yvon61

yvon61 Forum-analist

Waar staat dat eventscherm?

dutchboy vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

dutchboy vindt dit leuk.
  4. jhakkers54

jhakkers54 Forumbeginner

Hallo,
    Wat en waar kan ik mijn neon hokken plaatsen?
    Alvast hartelijk dank. jhakkers54

dutchboy vindt dit leuk.
  5. enk52

Dat zijn gewone stallen dus die kan je overal op je akker, woelige weide en in het bos. Het zijn wel upgrades dus moeten over een gewone stal heen.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. aubry47

aubry47 Forumkoning

Ik heb voldoende ingeleverd voor de konijnen neonstal, o.a. 1 fout konijn (daar had ik er 2 van gekregen met fokken) ik zie de stal niet in mijn inventaris. F5 gedaan en opnieuw ingelogd. Ik heb een ticket gestuurd naar support, maar hoop dat ik snel antwoord krijg, omdat ik niet verder kan met het spel. Hebben jullie hier invloed op? groetjes, aubry47

dutchboy vindt dit leuk.
  7. enk52

Nee, dat kan alleen via support nagekeken worden Gelukkig duurt het event nog heel lang:)

dutchboy vindt dit leuk.
  8. aubry47

aubry47 Forumkoning

dat klopt, maar de babyboom helaas niet, vandaar mijn vraag. Dan maar hopen dat ik snel antwoord krijg.

9. enk52

Je kan toch alvast verder gaan met fokken. Je weet wat je nodig hebt. Om in te leveren heb je geen babyboom nodig.

10. aubry47

aubry47 Forumkoning

inderdaad, je hebt gelijk, niet goed nagedacht. En support was supersnel, ik heb al antwoord gekregen, dus alles is opgelost. Bedankt.

11. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Helaas de babyboom gemist door de Ddos aanvallen op ziggo. Zou lekker zijn geweest om dit event op te kunnen starten. Komt er nog een babyboom dit weekeinde?

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Hou de OA (sectie Events) of de kalender dagelijks in de gaten dan weet je het tijdig als het zo is.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  13. kbechtum

kbechtum Forumbeginner

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Waarom kan ik het Neonkippenhok niet over mijn kippenhok heen zetten?

o_Ok mijn neonkonijnenhok kan ik niet over mijn konijnenhok zetten

Laatst bewerkt door moderator: 20 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Geen idee, bij mij ging het prima. Bij beide hokken. Weet je zeker dat je een basis kippen en konijnenhok hebt en niet een classic hok of een hok waar al een gele,oranje of ander kleur hok overheen zit?

dutchboy vindt dit leuk.
  15. kbechtum

kbechtum Forumbeginner

dat is een goede, ga gelijk ff checken

dutchboy vindt dit leuk.
  16. Erna1956

Erna1956 Forumbeginner

Ik heb een geitenmelkstal, Oranje, Classic+ en een geel. Waar moet ik dan mijn geiten Neon stal overheen zetten? Hij wordt namelijk nergens geaccepteerd, ook niet op een heel leeg stuk land.

dutchboy vindt dit leuk.
  17. enk52

Een geitenmelkstal is een werkplaats. De neonstallen kunnen alleen over de gewone basisstallen.

dutchboy vindt dit leuk.
  18. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Ik snap het niet zo goed. In de faq staat dat de waterglijbaan 2200 ep geeft, de schommel 550 en de trampoline 1100. In de inventaris geven ze precies hetzelfde aan. Echter, wanneer je de items in de siertuin of op het schateiland plaats geven ze: glijbaan 2420 ep, schommel 605 ep en trampoline 1210 ep. Er zal wel een logische verklaring voor zijn maar ik zie die niet meteen.

dutchboy vindt dit leuk.
  19. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat kan komen door een bonenstaakrij of huisdieren.

dutchboy vindt dit leuk.
  20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

10% extra dus kan zijn een uilenboom, twee kraaienbomen, of de wolkenrij die 10% extra EP voor sieritems geeft.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.