Verzameldraad Algemene Vragen - Kerstevent feestdrukte 2015

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 18 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerwimpie

    boerwimpie Forumleerling

    :D daar word ik heel blij van, dank je Klaartjuh
     
  2. lisanne95love

    lisanne95love Forumleerling

    kan iemand me vertellen hoe ik meer kerst specerijen flesjes kan krijgen. Ik heb genoeg anijs en kardemon. maar steeds te weinig flesjes. Ik heb al krakelingen e.d. ingezet
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Krakelingen helpen niet voor meer dropitems. Die geven alleen een extra kans op zout.
    Wat wel helpt, is direct kunnen oogsten als je gewas/stal klaar is. Dus 's nachts een lang gewas op de akkers, en overdag als je niet kunt oogsten, ook iets kiezen dat klaar is als je weer thuis bent.
    Verder helpen de bekers, die je bij de quests in de stad kunt ophogen. En die bekers inleveren in de boom der wijsheid bovenin, tegen inlevering van 300 sterren.
    Ik weet niet in welk level je zit, maar 1200 drops is erg veel. Misschien is het voor jouw level nog niet te halen.
    Verder kunnen je buren je drops sturen. En anderen ook.
    Als je supermest hebt, zijn gewassen 60% sneller klaar. Met veredelde gewassen heb je nog meer profijt van supermest. Dan zou je veredeld gewas met supermest op grote akkers kunnen zetten, vanwege de schaarse supermest. Aan jou de afweging of je het ervoor over hebt om supermest in te zetten voor deze prijzen.
    Verder is het goed voor de drops om voor een event je langste gewas en/of 20 uurs bomen en lange stallen op je akkers te zetten. Dan heb je meteen bij de start van het event al een hoop dropitems.
    Bij speldiscussies staan altijd veel tips.
     
  4. lisanne95love

    lisanne95love Forumleerling

    Dank je wel. Ik zit in level 94. De bekers heb ik al helemaal af en ik doe dat al de lange gewassen s'nachts. en mijn supermest is ook bijna op. Maar hopen dat ik het haal. nogmaals bedankt.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Hartelijk dan voor de hebbedingetjes van Farmerama
    Het was een goed jaar

    Een prettige jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.