Verzameldraad Algemene vragen - Kat & hond dagen

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De beloningen van het gezamenlijke doel komen zoals ook in de faq staat na het event bij de spelers die daar recht op hebben. Dit kan zelfs enkele dagen duren.
     
  2. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    dank je wel voor je antwoord
     
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    En het beoogde gezamelijke resultaat is behaald!
     
  4. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Vraagje, ik heb alles ingeleverd. Afgerond nog bijgekocht om honden te fokken. Tot t laatst alles ingeleverd. Ik zie helemaal niets. Geen wolkenrijen een coupons van de tussen opdrachten. Ik ben er sip van. hoe kan dit?
     
  5. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

  6. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    ik probeer contact via support lukt niet dus dan maar hier ik zie dat iedereen de wolkenrij krijgt van de katten/honden bij mij 2 huisgenoten hebben het wel gekregen en ik niks heb de katten helemaal afgemaakt wie kan mij helpen nuestra59 ID 37934353
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het script loopt nog , dat kan niet bij iedereen tegelijk. Nog even geduld dus:)
     
    nuestra59 vindt dit leuk.
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je wel iets ingeleverd voor het gezamenlijke gedeelte? Want als je dat niet hebt gedaan krijg je de gezamenlijke beloningen ook niet.
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.