Verzameldraad algemene vragen Kastanjefeest

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 19 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    en niet iedereen werkt met een muis
     
  2. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Het zou inderdaad niet verkeerd zijn als het blader-balkje aan de rechterkant gewoon zou werken..
     
  3. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Wat is eigenlijk de puntwaarde van de fokdieren?? in de schuur staat de bd waarde
     
    RonSchoof vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is de waarde die gebruikt wordt.
    Op de fansite staat eventueel een handige rekenhulp om te kijken welke dieren je het beste in kan leveren.
    Het linkje daarvoor staat onder mijn banner.
     
  5. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb een domme vraag waarschijnlijk, maar ik weet nu echt niet wat ik met het 2e gedeelte moet doen Het 1e gedeelte heb ik nu klaar en wat of hoeveel moet je nu inleveren? Je moet het waarschijnlijk zelf weten, maar ik heb echt geen idee waar je dan op moet letten. Die prijzen vind ik erg leuk, maar hoe krijg je die? Ik hoor het graag! Paulien64
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je moet minimaal 20 miljoen inleveren om een kans te maken op die prijs. De verwachting is dat dit 100 miljoen wordt. Dus je schuur tellen en beslissen. Anders hoef je helemaal niets meer.
     
  7. Basje8

    Basje8 Forumbeginner

    Bedankt voor je antwoord. Ik zie er maar van af om zoveel erin te stoppen en dan nog misschien voor niets. Wie heeft er nu 100 miljoen? Ik speel al bijna 4 jaar elke dag en heb het beslist niet. Dus dat forumbeginner klopt ook niet echt! Ik vond het 1e gedeelte al best leuk! Ieder die het wel doet, veel succes! Paulien64.
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat forumbeginner slaat erop hoeveel je hebt gepost vanaf het nieuwe forum na de zomervakantie. En als je dat met meerdere accounts doet, lijkt dat nog minder dan het is. En ik speel ook vanaf 2010 en stop niets in deel 2.
     
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb alleen fase 1 +2 van deel 1 gespeeld ik vond het wel zo relaxed om een keertje geen event te doen
    Ik heb al 59 wolkenrijen dus ik kan er wel een paar missen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.