Verzameldraad algemene vragen huilbaby's

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    als je alle bomen uit fase 1 (inclusief diamant) gebruikt, heb je precies genoeg
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je alle bomen neerzet die je bij opdracht 1 krijgt heb je voldoende rubber voor alle spenen. Als je diamant niet doe moet je wel susi gebruiken als je het hele event verder uit wil spelen
     
  3. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    bedankt
     
  4. -Jonsie-

    -Jonsie- Forumbeginner

    Ik kom nog 1 speen tekort en heb geen rubber meer.
    Hoe kom ik nu aan rubber

    -Jonsie-

    Ik kom toch echt rubber voor de laatste speen tekort. heb wel de susi ingezet
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 Februari 2015
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Als je alle rubberbomen van lvl 1 zilver, goud en diamant hebt geplaatst en geoogst zou je toch echt genoeg rubber moeten hebben......
    Echt geen rubberboom meer in de opslag staan of rubber in de molen ????
    Zo nee kan ik je aanraden om een berichtje te doen naar support......


    En welke suzi heb je ingezet suzi turbomest of suzi supermest..... Ene verkort de tijdsduur van de boom andere geeft je +2 extra.
     
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je alle bomen geoogst? En anders een ticket sturen naar support kunnen ze voor je kijken. Wel je ID en spelersnaam mee sturen.
     
  7. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    als het goed is heb je precies geneg voor alle spenen.
    en als je ssm gebruikt heb je zelfs een hoop over, maar tekort kom je alleen als je de diamantquest 1 niet hebt afgerond, maar dat zal wel niet het geval zijn

    kijk dus nog even goed je hele akker na, of er niet stiekem ergens nog een boom staat

    weet je zeker dat je alle bomen ssm hebt gegeven?
    als je namelijk 1 boom niet hebt gegeven, moet je de diamantquest wel doen om aan voldoende rubber te komen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 9 Februari 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.