Verzameldraad algemene vragen huilbaby's

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skull-59

    Skull-59 Forumbeginner

    je moet 12 koeienmelk inleveren en dat is pas beschikbaar in level 39 en niet in 21
     
  2. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL


    De melkboom is er al vanaf level 2 :)
     
  3. Skull-59

    Skull-59 Forumbeginner

    ja maar dan nog kan ik pas in lvl 39 over de melk beschikken
     
  4. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Je hebt gelijk, je kan ze niet leveren, level is aangepast in de quest
     
  5. YRROC

    YRROC Forumbeginner

    Ik heb de wolkenrij, maar ik kan alleen maar in de eerste 2 wolken wat plaatsen, terwijl ik genoeg items heb , maar als ik erop klik krijg ik een leeg veld te zien.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Niet alle items zijn geschikt om op de wolken te plaatsen, upgrades kan je niet gebruiken en de strandclub kan er ook niet op. Misschien kan je wat omwisselen met iets wat in je siertuin staat.
     
  7. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Waar is een overzicht met welke items er op de wolkenrijen geplaatst kunnen worden? Op deze manier lijkt het wel roulette.. probeer maar of het werkt?! :(
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Voor zover ik weet is dat overzicht er niet. Je wolkenrij laat wel zien wat er op kan uit je inventaris maar ik moet toegeven dat het iets lastiger wordt als je wat uit je tuin moet halen. 1 vaks items kan je van je buren vragen, 2 vaks is bijvoorbeeld de gemummificeerde beer van volle maan geschikt. Die zou je dan kunnen maken. Van de 4 vaks is de grote waakhond en de ijslandse vulkaan gewoon te koop.
     
  9. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Kijk.. hier kunnen we tenminste iets mee.. gisteren kreeg ik van Coco1968 al de tip over de gemummificeerde beer zodat ik er daar alvast twee van kon halen voor de nieuwe wolkenrij.. de waakhonden heb ik al her en der op rijen geplaatst dus is dat blijkbaar wel de handigste aanpak. Hoort, zegt het voort! ;)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  10. tootje

    tootje Commandant van het forum

    'k Heb daarnet al flink hierover geklaagd in het klaagdraadje.
    Hoe kun je nou allerlei wolkenrijen cadeau doen, waar twee vak items op moeten die nergens te krijgen zijn :eek:
    Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we het volle maan event moeten gaan gebruiken om aan gemummificeerde beren te komen-.-

    Het kan ook niet de bedoeling zijn, dat je twee vak items die heel veel ep geven in de siertuin voor zo'n wolkenrij moet gebruiken, want dan schiet je er niets mee op.-.-

    Het kan trouwens óók niet de bedoeling zijn, dat je twee vak items voor echt geld moet gaan kopen om de rijen vol te krijgen.-.-

    Dit probleem speelt nu al zó lang en ik ben er nogal chagrijnig van. :p:wuerg:
     
  11. gerhard1954

    gerhard1954 Forumleerling

    hallo ik wou graag weten hoe je aan de fopspenen kunt komen want ik kan het niet vinden
     
  12. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Die moet je maken in je voer molen als je de eerste quest hebt ingeleverd ontvang je 12 rubberbomen
    deze moet je op je akker zetten wil je ze het snelst gebruiken dan geef je er turbo mest bij en Suzie mest bij.
    als je de bomen dan oogst verdwijnen ze van je akker en kan je het product maken in de molen.
     
  13. gerhard1954

    gerhard1954 Forumleerling

    oke heel erg bedankt
     
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Op deze site zijn wel overzichten te vinden.
    http://farmerama-fan-speciaal.nl/downloads.html
     
  15. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Het is misschien niet zo'n goede tip en je moet er een hoop voor inleveren, maar ik heb daarstraks de strip#3 gedaan in de coöperatie en als prijs het zandkasteel gekozen want die is 2-vaks en ook te plaatsen. Het zou mooi zijn als de strandclub ook plaatsbaar zou worden als 2-vaks item
     
    tootje vindt dit leuk.
  16. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Bedankt voor het meedenken Jokertje :) Goede tip!
    'k Heb gemummificeerde beren gekocht tijdens volle maan.....Jammer , maar.... de wolkenrij staat vol :music:
     
  17. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Hoe kom ik aan de laatste 2 rubber voor de spenen? Ik heb alle bomen geoogst, maar kom er 2 te weinig voor de laatste fopspenen. Voor het laatste level heb ik dus één fopspeen te weinig. Hoe kan dit?
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je zou precies voldoende moeten hebben voor alle spenen. Stuur anders maar even een ticket naar support. Dan kijken ze daar waar het probleem zit. Je kan daarvoor de link in mijn handtekening gebruiken en graag je usernaam en id vermelden.

    Ze hebben op support vast even rondgekeken voor je maar er staat nog een rubberboom op de hoofdakker die nog geoogst moet worden. Veel succes verder met het event.
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2015
  19. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Dank je wel. Heb ik nu gedaan.
     
  20. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    is het nodig om ssm te gebruiken bij de rubberbomen?
    er moeten namelijk wel heel veel spenen worden ingeleverd:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.