verzameldraad algemene vragen het glazuur op de taart

Discussie in 'Help archief' gestart door tina9091, 20 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij de technische vragen heeft ook iemand gemeld hem nog niet te hebben gekregen. Als ik het goed begrepen heb is die handmatig geboekt na het versturen van een ticket.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

3. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi ik heb hem ook niet de bakkerij

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het lijkt er op dat het bij mij als mosterd na de maaltijd zal arriveren
    Ik heb de hele regel inclusief uitbreiding, al gevuld ook zonder de taart boost,
    maar de nieuwe bakkerij wil ik wel ontvangen :cry:
    Enige compensatie zou ik wel op zijn plaats vinden

Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

ik heb 'm :)

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik heb net het sieritem bakkerij geoogst maar ik heb geen taartbon gekregen:sleepy:

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

heb hem binnen en compensatie hoeft niet wordt altijd over gejammerd maar foutjes is menselijk

8. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Goede morgen zie ik het goed dat bij de boom vruchten een nieuwe vrucht komt en wel de Amber gom klopt dat.

Mvg Mister.J

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat zie je goed, hij staat bij mij ook op de markt. ook zie ik mangrovefruit nieuw.
    Dat worden dan vast de volgende bomen die uit mysterieuze stekjes kunnen komen.
    Iets te vroeg live gegaan, gebeurt wel vaker.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Aan het eind van de bakkerijinvoer staat een item: de souschef.Ik kan die nergens vinden in de inventaris. Of is dat geen sieritem? o_Ok wil ik vragen waar ik dat nieuwe eiland kan vinden : Waterval eiland of zoiets en waar kan ik die toekan kopen.die je op dat nieuwe eiland zet? Ik hoor het allemaal graag! Paulien64

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

De souschef is een sieritem en als je die behaald hebt staat hij bij het vaasje in je inventaris. Misschien is het nodig even opnieuw in te loggen.
    Het nieuwe eiland en de toekan als huisdier komen in de loop van morgen.

12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het sieritem Souschef staat bij mij gewoon in de inventaris, bij de sieritems. Ik zie hem zowel op de farm als op Baha in de inventaris

Het Waterval eiland komt pas morgen om 14 uur, dus is nu nog niet te zien. Hij komt in de buurt bij Bahamarama.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...ieuw-speelveld-bahamarama-24-juli-2017.26468/

Het toekanhuisdier komt ook pas morgen om 14 uur (en kan maar 2 dagen aangeschaft worden).
    https://board-nl.farmerama.com/inde...ier-toekan-24-26-juli-2017.26469/#post-465665

13. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Bedankt voor het antwoord! Ik ga kijken, maar ik kon hem niet ontdekken in mijn inventaris. U hoort niets meer van mij als ik hem gevonden heb, anders meld ik me weer! gr. Paulien64

14. klos

klos Gelegenheidsauteur

goede morgen ,een vraagje ik heb al twee dagen geen taartbonnen meer ontvangen als drop item , klopt dat grt

15. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ze zouden nog steeds moeten komen. Wat heb je op de akkers staan? De taartenbonnen komen niet uit gewassen.
    Uit de FAQ:

Dropitems - taartbon is nodig om de mini-game te starten.
    Komt bij fokken met zoogdieren (redelijke kans).
    Er is een zeer lage kans dit item als dropitem bij fokken met andere categorieën en uit bomen/stallen/werkplaatsen op het vaste land te verkrijgen.
    Daarnaast komt deze ook uit het sieritem 'bakkerij' waarvan iedereen 1 ontvangt bij aanvang event en natuurlijk kun je ze ook kopen (met de grote bakkersmand).

DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Taartbon

Fokmegastal

Hoofakker
    Woelige Weide
    Open plek in het bos

Fokken met zoogdieren redelijk
    (andere foks ook maar zeldzaam)

Bomen
    Stallen
    Werkplaatsen

16. klos

klos Gelegenheidsauteur

bomen en dieren heb ik staan op de akkers , maar het antwoord is duidelijk, bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.