Verzameldraad algemene vragen - Hart en ziel

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Onderstaande staat daar vermeld en ik ging er dus vanuit dat de tijd dan vandaag pas aangepast ging worden niet dat dit pas na 14.00 uur zichtbaar is. Dat haal ik er niet uit vandaar dat ik en misschien ook wel de persoon die hierboven ook de vraag heeft neergezet.

Er is besloten het event te verlengen. Het eindigt nu Dinsdag 21 februari om 14:00 uur.
    Dit zal voor maandag niet zichtbaar in het spel zijn, de eventtimer blijft dus nog wel even op de oude tijd.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  2. hulst

hulst Levende forumlegende

Klopt fairie ;)

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik zie net met verversen dat de eindtijd nu is aangepast.

4. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

Waar om kan ik geen balletjes meer maken in de molen (is helemaal weg)

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Waarschijnlijk is het nodig je spel te verversen en misschien ook je tabje in de molen te verzetten op alles of event

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Na verversen is hij hier weer terug

7. cahena

cahena Forumleerling

Ja, dat was lekker dan, ik helemaal in de veronderstelling dat t vanmiddag afgelopen was, en kwam maar een paar punten tekort voor de wolkenrij, dus die laatste puntjes aan de stekjes besteed omdat t afgelopen was, zie nu pas dat t langer duurt, grmnblllgrrrrr. ik zag toch echt aan de zijkant staan dat t 2 uur afgelopen was. kunnenze niet beter in t speelveld van de quest dan dat aangeven dat t langer duurt, dan had ik t niet opgemaakt. nu helaas geen wolkenrij. baal als een stekker!! gr. cahena

8. -ylona-

-ylona- Forumleerling

ik heb de hele wolkenrij en is klaar maar als ik op het extra cadeau tik krijg ik niks hoe zit dat?

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die wordt pas geboekt na afloop van het event

10. -ylona-

-ylona- Forumleerling

oke bedankt

11. boerbiet-61

boerbiet-61 Junior expert

hallo. het spel bevriest steeds. ben ik mijn laatste ballen aan het schieten, bevriest het spel weer. balen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.