Verzameldraad Algemene vragen Griezelkostuums / Halloween 2015 event.

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 26 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Bedankt voor het antwoord over de tentakelwilgen. Het is helemaal duidelijk! Ik laat ze lekker staan! o_Ok bedankt voor het leuke event! Het lijkt me moeilijk iedere keer weer wat nieuws te bedenken! Maar het lukt jullie maar steeds! Groetjes! Paulien64
     
  2. fifatien

    fifatien Forumleerling

    Ik heb de vliegende vos gekregen, maar ik kan hem nergens plaatsen. Kan die soms alleen op de wolkenrij?
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    fifatien, het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag overal op het forum plaatst. Er komt vanzelf antwoord. De vliegende vos kan zowel op de farm als op bahamarama geplaatst worden. Dat kan in de siertuin, schateiland op gewoon op een van de velden. Dan moet hij wel op de grond geplaatst worden zonder akkers eronder.
     
  4. fifatien

    fifatien Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Sorry hoor. De rest heb ik nu weggedaan....
    Maar bij mij blijft die zonnebloem op 75% draaien en dan staat het spel vast. Dan moet ik alles afsluiten en opnieuw inloggen. F5 lukt ook niet. Op de siertuin heb ik genoeg ruimte voor dit. Daar staat gewoon gras.o_O
    Misschien lukt het morgen.

    Het lukt me ook nu niet om de vliegende vos te plaatsen. Op de wolkenrij staat het plaatje van de vliegende vos er ook niet. Dat is gewoon een wolkje. Terwijl de andere items wel als plaatje staan. Wat kan ik doen?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 November 2015
  5. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    Ik weet dat de tentakelwilg kan blijven staan als vollemaan event afgelopen is en bij eerstvolgende keer te oogsten is,
    maar geldt dat ook voor de planten, oogst die ik evt laat staan op dit veld???

    ps. ben premium dus normaliter geen onkruid

    groetjes
    nenek43
     
  6. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb met grondstoffen het zwammenwoud gekocht uit Jack's shop. Nu wilde ik hem op het nieuwe veld neerzetten en er staan allemaal wieltjes over de plaatjes. Kan je die dan alleen op de andere 2 siervelden zetten? Kan je alleen die tentakelwilgen erop zetten, verder niets? Ik hoor het graag! Paulien64.
     
  7. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    De tentakelwilg is de enige boom die je op het volle maan veld kunt plaatsen. Verder alleen griezelgewassen.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Stuur maar een ticker naar support dan gaan ze daar even voor je kijken. Dat kan via het spel of via de link in mijn handtekening. Wel graag je usernaam en id vermelden.
    Je oogst groeit gewoon door en je krijgt geen onkruid daar.Als er weer volle maan is staat het dus oogstklaar.
    Het zwammenwoud is een sieritem en kan niet op het volle maanveld geplaatst worden.
     
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Voor premium maakt het niet uit. Voor degene die geen premium hebben, die zullen ook geen onkruid hebben. De gewassen die je neerzet voor het afgelopen is kun je dan bij de eerstvolgende keer dat het veld weer open is gelijk binnenhalen. Die zijn dan klaar. Je hebt dan geen onkruid en geen wachttijd.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik hoop dat het niet gaat veranderen, op dit moment krijg je op het griezelveld gewoon nooit onkruid. Ik heb meerdere accounts in het weekend niet ingelogd, overal onkruid, maar niet op het nieuwe veld. Daar veilig zaaien en oogsten dus. En niet bang zijn dat gewassen die je er nu net voor 2 uur niet meer afhaalt bij het volgende event om 6 uur s'avonds onkruid zijn. Het nieuwe veld is onkruidvrij.
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dan ben ik ook wel nieuwsgierig. Hoort dit zo of is het een foutje? Ik hoop dat dit zo hoort.
     
  12. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Help! Nog 14 glimzwammen nodig!
    Oeps, verkeerde topic. Sorry!
     
    Laatste bewerkt: 3 November 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.