Verzameldraad Algemene vragen - fokevent Konijnenliefde

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 5 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Vraagje:
    Kunnen we tot 14 uur vandaag luxe parfum maken in de molen? Of later ook nog?
     
  2. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Vroeg ik mij ook af maar dan moeten ze niet te lang wachten met het antwoord. Anders een idee om het wel in de molen te zetten en dat je het alsnog kan terughalen bij te kort qua mandjes.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het event van de parfum duurt tot 14.00 uur. Tot die tijd kan je het in de molen zetten.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    ik heb konijnen-liefde gehaald.
    Nu mis ik glorieus eendenverblijf.
    dit heb ik op siertuin gezet.
    moet ik nu daar op wachten?
    gr ronald.
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je de eerste wolkenrij gevuld hebt, heb je 1 x duck dwelling over. daar moeten de 3 gordijnen op geplaatst worden. dan verandert het in glorieus eendenverblijf.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  6. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Ik vraag me af of het zin heeft om de ena hoogste dieren te fokken met het luxe parfum. Je kan dan namelijk geen stapje overslaan, maar geeft die parfum ook extra kans op 2 dieren van de laatste stap erna?

    Ik wil dit graag weten omdat ik me aan het oriënteren ben op de fokdieren die ik ga inkopen de komende tijd :)
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat zie je goed. Die kans op een extra overslag heeft geen zin bij het op 1 na hoogste fokdier.
    Voor zover ik weet, geeft dat luxe parfum alleen een extra kans op 1 overslag. Geen extra kans op 2 dieren van de stap erna.
     
    .Kiko17. vindt dit leuk.
  8. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Ohh, dat is toch jammer, had gehoopt dat het toch zin had en de kans op een extra dier van de laatste stap er dan wel in zat. Dan kan ik beter zorgen dat ik de dieren de stap ervoor koop of bij elkaar fok. Ik vind dat nieuwe parfum echt superleuk :inlove:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.