Verzameldraad algemene vragen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Oké ja, ik zie het
    Dan is je vraag over het hoofd gezien want Lea had je anders wel direct naar support gestuurd.

    Excuus daarvoor.
     
  2. Geer56

    Geer56 Forumbeginner

    Hoe verkrijg ik een zeilmakerij hij staad niet bij mijn werkplaatsen
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je fase 2 afrond kun je met die 3 blauwdrukken onder het plaatje van de mollen 3 leerlingzeilmakerijen bouwen. Als je die samen met de rest van fase 5 inlevert krijg je er 3 zeilmakerijen voor terug. Een andere manier is er niet.
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Nee joh, is allang goed:) volgens mij zijn jullie ook maar mensen ;)
     
  5. patric75

    patric75 Forumbeginner

    Ik zal wel lomp wezen maar kom niet verder in de quest. Ik krijg dus geen blauwdrukken voor de zeilmakerij. Die voor de molenwieken heb ik uiteraard gekregen en deze ook neergezet. Ben nu bij de 5e opdracht maar kon dus niet verder omdat ik iets moet produceren wat ik niet kan produceren. Heb de vraag hierboven ook al voorbij zien komen en daar stond wel een antwoord bij maar kan daar dus niks mee, snap hem niet. Wie o wie legt het mij nog eens een keertje uit.
     
  6. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Je moet de 3 leerling zeilmakerijen van je land afhalen. Dan worden ze ingeleverd bij de 5e opdracht.
    Ik hoop dat het zo duidelijk is.
     
  7. patric75

    patric75 Forumbeginner

    Hij is nu hartstikke duidelijk, dank je wel. Zo moeilijk was het dus niet. Daarom zei ik ook, zal wel lomp wezen.;)
     
  8. bobje96

    bobje96 Forumleerling

    Ik zou graag willen weten of de leerling zeilmakerij een blijvertje is?
    Ik ben er nu pas aan toegekomen omdat ik lange dagen op school zit,
    ik vraag het omdat ik anders het anders niet op mijn veld ga zetten.

    groetjes bobje
     
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    als je de faq van de quest leest dan zie je dat je bij de laatste fase de leerling zeilmakerij moet inleveren en dan krijg je er de zeilmakerij voor terug en die blijft in het spel
     
  10. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    het blijft niet, de zeilmakerij die je kan winnen in quest 5 wel, dus bouwen alleen voor de heb is niet nuttig
     
  11. BoerinTineke49

    BoerinTineke49 Forumleerling

    Hallo,
    Ik kan de 3 leerling zeilmakerijen niet inleveren in level 5. Ik heb ze op het hoofdveld staan. Wat is de bedoeling of hoe doe je dat?
    User: BoerinTineke49ID: 17636319

    Bedankt, al opgelost. Ik heb het antwoord gelezen.
     
  12. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    eerst terug in je inventaris zetten(door ze te verwijdere) en dan zou het moeten lukken
     
  13. franky210565

    franky210565 Forumleerling

    heb de quest volbracht maar vind mijn nieuwe wolkenrij niet. Kan dit?
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  15. Wulp60

    Wulp60 Forumleerling

    Hoe kom ik aan de farm- flipper, die is niet geleverd en heb wel het hele event uitgespeeld. Dus die zou er moeten zijn voor de wolkenrij!
     
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is niet nodig dat je met 2 accounts dezelfde vraag stelt, voor je andere account geld dat je in je siertuin moet kijken. Mocht dit account hetzelfde probleem hebben misschien ook een idee om eerst daar te kijken. En anders graag een ticket naar support sturen.
     
  17. diditje

    diditje Junior expert

    vraagje :
    hoe geraak ik aan een wasbeer stal?
    dank
     
  18. nellie-de-gekste

    nellie-de-gekste Forumleerling

    Ik heb bij het stripeven maar 2 zeilmakerijen gekregen ipv 3. Hoe kan dat.
     
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Deze komt uit de mysterieuze stallenbouwer.

    Ik denk dat je er al één hebt geplaatst op de wolkenrij van het event.
     
  20. doberick01

    doberick01 Gelegenheidsauteur

    goedemiddag,

    gisteren bij het einde van de strip drie leerling zeilmakerijen ingelevered voor drie permanente zeilmakerijen. NU heb ik er slechts 2 in mijn inventaris staan, waar is die derde gebleven?

    Doberick01
    1207085
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.