Verzameldraad algemene vragen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat was na het event, toen besloten was dat dat de enige manier was om de werkplaats te behouden. Ik heb de stal toen en nu er meerdere keren afgehaald. s'Nachts laat ik niet een stal staan die er 3.15 over doet.
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Wat ik wilde vragen raak je die molenwieken kwijt als je er nog meer maakt ?????

    gr Tineke
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die worden aan het eind van het event omgewisseld want deze zijn alleen bruikbaar voor dit event. Uit de definitieve werkplaats komen andere.
     
  4. jaap61

    jaap61 Forumbeginner

    hoe bekom ik molen wieken.
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In level 2 van dit event krijg je blauwdrukken. Met behulp daarvan maak je in de werkplaats in de stad de leerling-zeilmakerij (bij de mol)
    Met deze zeilmakerij kan je de molenwieken maken. Je hebt hier ook mollenvoer voor nodig of supervoer. Veel succes.:)
     
  6. -wara-

    -wara- Forumbeginner

    Als je de wolkenrij compleet hebt krijg je iedere 20 uur 40 TEP x je eigen level. Maar wat zijn nu TEP's?
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat zijn Tropische Ervarings Punten of ook wel Bahamarama Ervarings Punten
     
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi vraagje is de leerlingen zeilmakerij een stal of een werk stal? of geen van beide? ik wou taai-taai inzetten zodat het wat sneller gaat maar heeft dat zin?
    popje4
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is een werkstal want hij maakt een product;)
     
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    mooi dank je wel.
     
  11. -wara-

    -wara- Forumbeginner

    Dank je wel voor het antwoord, enk52. Zat me suf te denken wat die T nu toch betekende. Had ik ook zelf kunnen bedenken :)
     
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    En dan weer een domme vraag? in de faq staat bij fase 1 camouflacewinkel, dit is een bestaande
    wasbeerstal. Als ik bij de werkplaatsen kijk, is hij nergens te bouwen ?:sleepy:
     
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die camouflagewinkel is de beloning voor het volledig behalen van opdracht 1. Dit is de werkstal van de wasbeer en kan je zo op je land zetten. Hij eet wel wasberen en voer als je hem gebruik. Je kan ze niet zelf bouwen.
     
  14. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Even een vraag in de faq staat dat de nieuwe wolkenrij 20 uur duurt maar als je hem gestart hebt geeft hij aan nog 24 uur wat is er fout ? De faq of in de wolkenrij
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Oww, en weer wat wijzer :p
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik ga het voor je navragen en kom hier nog op terug.
     
  17. feikje56

    feikje56 Gelegenheidsauteur

    Hoe kom ik aan molenwieken?
     
  18. debeus

    debeus Doorzetter

    Ik heb molenwieken over en wil deze verkopen op de markt geeft hij aan dat het kan, maar als ik druk op verkopen kan het niet meer.
    zijn de wieken wel te verkopen
     
  19. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Heb toontje op de chat gesproken het is 20 faq is dus goed word vandaag of morgen aangepast
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De wieken van de leerling zeilmaker zijn niet te verkopen , van de definitieve stal die je op het eind krijg wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.