Verzameldraad algemene vragen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Bij mij is net fase 1 automatisch gestopt terwijl ik nog 13 uur te gaan had.
    Hierdoor heb ik maar een gedeelte van de beloningen ontvangen. Kan dit nog aangepast worden?
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  3. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Nog steeds niks. Ik moet ±20.30 weer oogsten. Hoop dat het klokje er dan weer is en dat de bijna 15000 ep die ik al geleverd had er nog staan.
     
  4. jenny103

    jenny103 Forumleerling

    hallo ik snap er nu niks meer mijn klokje is nu ook helemaal weg maar ik moest nog 5500 eptjes inleveren nu kijk in in me invertaris en heb de helft van de spullen gekregen,de stekkies ,en 9 party draaien wat is nu de bedoeling ben ik die camouflage stal nu kwijt en wanneer kan ik me spullen inleveren want die staan nu klaar zo gaan we de event nooit halen Gr. jenny103
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan even opnieuw inloggen en kijken of het hersteld is en anders nog even afwachten. Zie de OA

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/strip-event-vi-de-deal.12199/#post-85049
     
  6. boskat52

    boskat52 Forummeester

    3kwartier verder en nog steeds geen klokje
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Net doorgekregen dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Meer kunnen wij ook niet doen
     
  8. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Mijn oplossing, gewoon de tijd verlengen , dan is het voor iedereen die met dit probleem zit, opgelost. Ik kan er toch geen nacht werk van maken. Het is niet onze fout.
     
  9. dipsy1970

    dipsy1970 Forumbeginner

    mijn klok is om ongeveer 1800 uur verdwenen en overgegaan naar level 2 maar nu om 2120 uur nog geen klok terug dus hoelang moet je wachten ?
    mijn aangeschafte ambachten lopen wel gewoon door net als het totale event dus als ik niet doorga met oogsten kan ik het event niet afmaken.
    plus dat ik mijn ambachten voor niets kwijt ben.
    Het beste is nog even afwachten en niet oogsten als de klok stil staat of opnieuw begint. Er wordt aan gewerkt.
    dat snap ik helemaal maar dat antwoord lijkt me dus tenminste niet volledig zie de vragen die ik nog heb.
    ik zou graag zien dat er wat duidelijker geantwoord wordt over de gevolgen van het verlies van ambachten en de eindtijd van het gehele event want die stopt nog steeds op dezelfde tijd.
     
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het spijt me maar op dit moment kan ik hier niets over zeggen.
    Prioriteit ligt bij het weer op gang brengen van het event voor spelers die fase 1 al gesloten zagen.
    Over andere zaken is op dit moment niks te melden.
     
  11. loradel

    loradel Forumbeginner

    Mijn klok werkt eindelijk weer (staat nu op 20 ipv 13.44 uur)
    Het heeft me helaas wel 1x oogsten gekost deze avond.
     
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  13. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    fase 1 niet gehaald maar waar kan ik zien wat ik wel heb gekregen
     
  14. salvatore1958

    salvatore1958 Forumleerling

    hoe maak ik een zeilmakerij
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De leerlingzeilmakerij maak je in de werkplaats in de stad met gereedschap en de blauwdruk die je bij fase 2 kan verdienen. Het is de werkplaats van de mol.
     
  16. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    tulpboer ID 20165706
    klokje heeft een paar uur gestaan en is vanzelf verdwenenen is overgaan naar de volgende face
    zou u hier naar willen kijken
    vgr tulpboer
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  18. hulst

    hulst Levende forumlegende

    kan iemand mij vertellen of je de zeilmakerij van je veld af kan halen als je klaar bent en hem dan aan het eind van het event vanuit je inventaris inleveren of moet hij vanaf je veld ingeleverd worden?
     
  19. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ja die kan je gewoon leveren van uit je inventaris
     
  20. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Bedankt voor je antwoord! Ik vroeg het omdat als je in het begin de textielmolen weghaalde die gewoon verdween ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.