Verzameldraad Algemene vragen - eventquest thee helpt altijd

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yveth

    Yveth Forumleerling

    Veel boeren hebben hier last van geloof ik, ook hier heel veel dropitems tekort. Helaas :-(
     
  2. saraooms

    saraooms Forumleerling

    Inderdaad, wilde er ook iets over posten...
    K Ga nu toch al even mee (level 95) en merk dat ik de laatste events het niet haal omwille van dropitems.
    Gewassen haal ik dmv WAC, begin vanaf de helft van het event rozen te planten, maar dan nog...
    Hoe kan dat toch? Hoe doen andere spelers dat?
     
  3. Balletje666

    Balletje666 Forumleerling

    Andere spelers zullen er ook last van hebben, ik red het net niet.
    Door Bahamarama niet mee te laten tellen.
    Ze zullen dit waarschijnlijk verkeerd ingeschat hebben.
     
  4. dutchie47

    dutchie47 Actieve auteur

    o_Ok te weinig drops hier, moet alleen 5 diamant nog doen, ga het niet redden. Jammer van alle tijd die ik er in heb gestoken.
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Juist vanaf de eerste nacht s'nachts al lange gewassen zetten. En niet vanaf de helft van het event. Zo gauw ik de eventgewassen binnen heb, ga ik meestal weer over naar stallen omdat ik dat met de hand prettiger vind oogsten.
    Dit event waren er 1110 drops nodig. Wanneer je voorbereiding goed is geweest, en je niet gelijk een 6e van de drops binnen hebt, weet je dat het opletten geblazen is.
     
    Laatste bewerkt: 4 Juli 2016
    Leo.netten vindt dit leuk.
  6. lovely

    lovely Forummeester

    Coco,het waren toch 1110 DI of heb ik een afslag gemist?:oops:
     
  7. bowie1980

    bowie1980 Gevorderde

    Ik red het ook niet.................geen wolkenrij dus............
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt. Ik zet er nog gauw een eentje voor. Dacht dat ik wel 1110 had getypt. 110 was voor iedereen een makkie geweest. 1110 is juist een hoeveelheid die je gelijk al aan het denken zet.
     
    haughty9846 vindt dit leuk.
  9. lize58

    lize58 Forumleerling

    hoi ik denk dat heel veel vlijtige boeren het niet gehaald hebben komen bijna geen di uit de grond denk dat ze allemaal weg geregend zijn !!!!! jammer van al ons hard werken., dit is niet de eerste keer dat je het niet kunt halen gebeurd steeds vaker dat er te weinig di uit de grond komen.
     
  10. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Laatste theezakjes maar gekocht.>:(.....eigenlijk moet het zonder kopen kunnen.
    nu hopen dat de molen op tijd klaar is
     
  11. jesmani

    jesmani Forumleerling

    dit is de eerste keer dat ik op een account di heb aangeschaft met tg
    reden,1x vergeten cat en wortelbrood,want volgens mijn helpt dat echt,meer ep`s meer di
     
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik zal het de volgende keer uitproberen of je daar inderdaad meer drops van krijgt.
     
  13. riamariska

    riamariska Junior expert

    de dropitems zijn het probleem want zet je langere gewassen dan duurt het ook langer al krijg je er dan wel meer ik ga het ook net niet halen omdat de theezakjes maken ook nog 40 minuten duurt. Het ene event afgelopen of de volgende begint alweer we lijken wel superboeren
     
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb nog Earl Grey in de schuur staan na de omwisseling? Wanneer worden deze omgewisseld?
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die staan er bij mij ook nog. Daar volgt later nog een script voor.
     
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor de reactie w8 op de omwisseling.
    Gooi er maar een slot op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.