Verzameldraad Algemene vragen - De Vlindertuin

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 12 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hier de plaats voor al je algemene vragen betreft dit event.
     
  2. jokje

    jokje Gelegenheidsauteur

    vlinders gekweekt, parfumerieeën gebouwd, mand aangeschaft, rechter boog ook al vol, maar het is lang wachten voordat ik glanspoeder krijg uit de parfumerie. Jammer dat er geen drop item is :(
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt dat glanspoeder ook overslaan.
     
  4. jokje

    jokje Gelegenheidsauteur

    ja, maar er wordt aangeraden eerst de twee bogen te vullen
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ze kunnen zo veel aanraden xD . Als je de bogen niet vult krijg je geen BD/EP beloningen, maar het scheelt je ook enorm veel vlinders die je voor het fokken zou kunnen gebruiken en de beloningen in de hoofdbalk krijg je ook gewoon. En lang niet iedereen heeft überhaupt glanspoeder, dus dan houdt het al helemaal op.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ik wil jullie vragen dit draadje te gebruiken voor daadwerkelijke vragen over het event. Praten over strategieën e.d. kan in de Praatgroep onder Speldiscussies.

    Als ik bovenstaande als vraag opvat:
    Je hoeft beide bogen niet te vullen om het fok gedeelte te doen. De reden dat wordt aangeraden om dat eerst te doen, is omdat je dan het meeste profijt hebt van de beloningen.
    Maar, als je onvoldoende producten of vlinders hebt, dan kun je dit gedeelte ook overslaan. Je krijgt dan minder beloning (minder EP / BD), maar kunt het fokgedeelte wel doen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Inge5959

    Inge5959 Actieve auteur

    Kan je die voorbijschietende vlinder ook uit zetten??? Word er een beetje kriegel van :wuerg:
     
  8. roosnicole

    roosnicole Gelegenheidsauteur

    in cooperatie vind ik de quest niet terug van de vlindertuin hoe komt dat
    groetjes roos nicole
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De verwachte blijvende quest van de fokvlinders, komt normaal gesproken pas na het event. Omdat je anders de fokdieren per ongeluk bij de quest in zou kunnen leveren in plaats van bij het event. Zo was het vorige keren dat er een nieuw fokdier kwam met een event.

    Het event vind je niet terug bij de quests. Maar bijvoorbeeld bij het eventklokje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.