Verzameldraad algemene vragen - De terugkeer van de Recycl-o-maat

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 31 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Oké dank je wel voor de uitleg
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. cauli

    cauli Forumbeginner

    Dan heb je zeker geluk; ik krijg steeds weer EPs en BDs; ook leuk maar ik wil nu ook wel eens een half-pipe of beam me up!
     
  3. Hukkelberrie

    Hukkelberrie Forumleerling

    Hallo allemaal,

    Heb gisteren in de large categorie iets gewonnen dat op een wolkenrij leek. Maar daar ik die nog lang niet in gebruik heb (Bonenstaak quest niet af) heb ik geen clue waar die prijs te vinden is of dat dat pas na de quest toegankelijk is. Please Hellep :eek:

    Groetjes van Huk:)
     
  4. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Je hebt die wolkenrij echt hoor maar wordt pas zichtbaar zodra je de bonenstaak hebt vrijgespeeld.
     
    Hukkelberrie vindt dit leuk.
  5. Hukkelberrie

    Hukkelberrie Forumleerling

    Ok dank je wel Slimmeke :music:
     
    matthi2806 en HannyBalleke vinden dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Schrijf tot die tijd op hoe de wolkenrij heet en welke items erop horen. En als extra zou je als je Schateiland ook vrij hebt gespeeld erbij kunnen zetten waar je het item hebt neergezet.
     
    Laatste bewerkt: 5 September 2016
  7. Monique962

    Monique962 Forumleerling

    Wat een geluk hebben sommige met het vullen van hun nieuwe wolkenrij. Ik heb tig leveringen gedaan en krijg alleen EP, TEP, BD of cocktails.... o nee heb een keer de beam me up gekregen. Ik zal het wel opnieuw niet vol krijgen....
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik mag toch aannemen dat je niet bij 1 categorie in hebt geleverd? Want de sieritems zitten verdeeld over categorie S, M en L. En er is een maximaal aantal pogingen per categorie binnen welke je het sieritem krijgt... Dus als je voldoende batterijen hebt en voorraad eventgewassen en/of gewone gewassen, dan zou het mogelijk moeten zijn om alle sieritems binnen te halen. Zie het onderstaande wat in de FAQ staat van het event.

    Iedere keer dat je een re-cycling start krijg je random een prijs uit de tabel die behoort bij de betreffende knop (S, M of L).
    Wanneer dat item geen jackpot-item is dan gaat er voor die categorie een punt in de jackpot.
    Bij 10 jackpot-punten krijg je gegarandeerd een van beide jackpot-items uit die categorie. En bereik je daarna (opnieuw) 10 jackpot-punten in die categorie dan krijg je gegarandeerd het andere.
    NB Zodra je een jackpot-item wint gaat die teller weer op nul.
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als je de wolkenrij vol wil krijgen moet je echt de S nog even doen voor het laatste item, je hebt volgens mij meer geluk dan je zelf in de gaten hebt. ;)
     
  10. Monique962

    Monique962 Forumleerling

    Suffe ik, ik heb het meeste 35 L en soms 25 M geleverd, eigen schuld dikke bult
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.