Verzameldraad Algemene vragen - de Lynxschuilplaats

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Zou kunnen natuurlijk dat er maar één snoepfabriekje was voorzien maar ach, fabriekje draait alweer op volle toeren en één snoepje meer of minder...de snoeppootjesfabrieksarbeiders zullen vandaag overuren moeten maken.
    Dank voor je snelle reactie.
     
    PancakePeet45, hendrika73 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. swesie

    swesie Gevorderde

    graag wil ik het volgende weten,ik heb het event uitgespeeld,maar ik kan de wolkenrij niet terug vinden in de wolken
    gr swesie
     
  3. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/de-lynxschuilplaats.28313/#post-530085
    Als je bij het 4e vakje alles ingeleverd hebt zou je de wolkenrij moeten krijgen.
    Misschien even uit- en weer inloggen ?
    Als dat niet helpt zul je een ticket moeten sturen naar support.
    Vanaf het forum kan ik niet met je meekijken waar het probleem zit.

    Je hebt al wel meerdere wolkenrijen zichtbaar ?
    Je hebt wel de quest magische bonenstaak af ?
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-magische-bonenstaak.4727/
     
  4. swesie

    swesie Gevorderde

     
  5. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Als je op het groene pijltje klikt zie je helemaal onderaan een vraagteken en net daarboven staat een plaatje van de staak met de incomplete wolkenrijen. Misschien vind je de rijen daar terug?
     
  6. swesie

    swesie Gevorderde

    hartelijk bedankt voor de tip want ik vond ook nog anderen wolkenrijen terug
    gr swesie
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    Ik zou graag willen weten als ik Netel nu zaai en pas na het event oogst krijg ik dan nog de event epwaarde of niet?
     
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zou wel heel raar zijn hulst, ik denk met het stopzetten van het event, dat dan meteen ook de waarde zal veranderen
     
  9. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Als je normaal een event gewas oogst na het event blijft het gewoon dezelfde waarde houden. Vandaar mijn vraag.
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    oké hulst, maar nu blijft het in het spel en verandert de waarde. dus???
     
  11. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Dus zou ik willen weten wanneer de waarde precies veranderd. Misschien een stomme vraag maar toch...............
     
  12. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Voor zover bekend zal de waarde bij einde event veranderen.
    Na 14:00 oogsten krijg je dus minder EP.
     
  13. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Bedankt voor je antwoord buikie!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Viskoekjes worden na dit event omgewisseld, dat heb ik gezien. Maar waarom worden de eventueel reeds geinvesteerde Netel en Lynxen en Snoeppootjes niet omgewisseld? (van de Lynxen en de Snoeppootjes weet ik het niet meer, maar ik weet dat ik al Netel bij opdracht 1 had geinvesteerd.
     
  15. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    De netels blijven in het spel en de lynxen ook. en de netels zijn nodig om voer te maken samen met de eikels.
     
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Wat je ingeleverd hebt ben je kwijt.
    Daarom kun je het beste alleen inleveren als je genoeg van alles hebt om een fase af te ronden.
    Wat je gemaakt hebt en niet hebt ingeleverd staat in je schuur en blijft daar ook staan tot je het ergens anders inzet.
    De netel is een vaste plant geworden, de lynx en het snoeppootje waren dat al direct vanaf het begin van het event.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.