Verzameldraad algemene vragen dag van de Oceaan

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jij hebt het hier over 2 verschillende dingen. Zoals robbiefarmer aangeeft kun je met alleen water 3x per dag oogsten, dat doe ik ook. Dan is het met alle bomen en stallen eraf 9x oogsten.
    Als je met de drops niet op schema zit, kun je ervoor kiezen de stallen supervoer te geven. Dit scheelt drops en eventgewas, maar kost je dan wel veel supervoer. Een ambachtsprodukt inzetten om de stallen sneller te laten gaan kost je geen extra zeewier. Om het event uit te spelen ben je er 490 nodig. Als je zorgt dat de stallen sneller klaar zijn, en daardoor bij langere afwezigheid er iets met meer ep op kan, levert je dat alleen maar meer zeezout op. Snellere stallen kunnen er ook voor zorgen dat je aan minder stallen genoeg hebt.

    10 vind ik niet echt opschieten. Dan moet je 49 keer oogsten als je het hele event wilt halen.
    Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel je van dit event wilt doen. We hebben geen 100 uur meer. Met dag en nacht om de 3 uur oogsten, kun je nog 32 keer oogsten.
     
  2. -annemarie1964-

    -annemarie1964- Forumbeginner

    Beetje rare plek om mijn vraag te stellen maar waar kan ik een tcket naar support sturen ivm met de tombola ik kan henm niet vinden
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat kan via de link in mijn handtekening maar support staat ook onderaan bij je spel of achter het uitroepteken bovenin. Wel graag je usernaam en id vermelden.
    Overigens is op 1 plaats je vraag stellen voldoende.
     
  4. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    is er iemand die nog zout over heeft ik heb er nog 12 nodig alvast bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.