Verzameldraad algemene vragen dag van de Oceaan

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bij de stallen op het eiland.
     
  2. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Als k nou n antil..blabla badje weg doe voor de
    nacht. Blijf dat badje dan als stalletje staan in mijn
    schuur?? Of moet k dan opnieuw die dingen weer
    aanschaffen?
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja hoor je kan hem gerust even opruimen. Gedurende het event zal hij gewoon in je inventaris blijven staan als je hem daarheen verplaatst.
     
    Sintra98 en omaatje75 vinden dit leuk.
  4. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur


    je maakt me blij Klaartjuh xD
    Dan gaan de badjes er af en t citroentje erop :inlove:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. eeke-renske

    eeke-renske Forumleerling

    deze kunnen alleen op je bahamerama staan. Ze staan hier in je inventaris.
     
  6. -duiky-

    -duiky- Gelegenheidsauteur

    Hallo ik heb met de molen op BH een aantal Antillogorgia gemaakt, ze staan wel in mijn schuur maar bij het inleveren van de quest zie ik der geen staan, en kan ze dus ook niet in leveren, hoe kan dat? weet iemand hier een antwoord op de andere spullen kan ik wel leveren alleen die ene niet.

    Groetjes -duiky-
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    In de molen maak je voer voor de antillogorgie, daarna moet je de stal kopen en die op baha dat voer geven. Na 4 uur komt er een beestje uit, die je wel in kan leveren.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In de molen maak je voer voor het antillogorgiabad. Die moet je dan eerst bouwen in de werkplaats in de stad. Je kan ze dan plaatsen op bahamarama en daar krijg je de antillagorgia uit. De stal kan je bouwen vanaf level 14 op bahamarama
     
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Bestaat er ook een buff om de badjes sneller te laten gaan?
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dank je wel enk, maar het badje valt toch onder werkstal?
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee, het is een gewone stal
     
  13. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    oke, thanx en nog een fijne dag/weekend toegewenst.
     
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    valentijsverrassing, kaasballetje of eierpunch. (alledrie hebben ze een goudslot nodig)
     
  15. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    IK heb er een hard hoofd in dat ik het event haal. Er zijn nog wel 4 dagen te gaan, maar je kan per dag maar 2 x oogsten, als je er alleen water bij doet. Ik heb geen zin al mijn supermest kwijt te raken Ik heb altijd wel een WAC en ga nog kijken wat de stol doet, maar zie ik het nu verkeerd? kan ik nog iets anders doen? Je kan wel dingen erbij zetten om de badjes snelle te laten groeien, maar dan heb je ook meer zeewier nodig! Groetjes, Paulien64.
     
  16. eulalia50

    eulalia50 Forumbeginner

    ik heb al heel veel voer gemaakt maar hij geeft niets als hij klaar is heb al enige keren opnieuw ingelogt maar niets zo kan ik niet meedoen kom niet verder kan iemand hier naar kijken
    bvd eulalia50
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Een stol is voor snellere werking van de supermest. Als je niet alles kan halen kan je het beste kijken wat voor jou wel mogelijk is en daarin een keuze maken. Dan zijn er voor jou ook vast leuke prijzen uit te halen.

    Probeer nog eens met met hele spel opnieuw opstarten. Als je dan nog het voer niet kan gebruiken stuur dan maar een ticket naar support. Wel graag je usernaam en id vermelden.
     
    Laatste bewerkt: 6 Juni 2015
  18. -duiky-

    -duiky- Gelegenheidsauteur


    Dank je wel, ik had het even niet goed begrepen, en in middels is het me ook gelukt met de stallen, ik heb der gelijk 10 aan geschaft dan schiet het tenminste wat beter op allemaal.

    Als nog Bedankt voor de info

    Groetjes -duiky-
     
  19. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Misschien kan je maar 2 x per dag oogsten, als je overdag lang werkt bijvoorbeeld. In principe zou je eventgewas 3x per dag kunnen oogsten. (bijv. 8 uur, half 3 en 9 uur).
    Als je alle 3 de akkers vol met kwartveldjes eventgewas hebt liggen, en met WAC oogst, is het event zelfs in 4 dagen te halen, met alleen water op het eventgewas. Het hangt natuurlijk ook van je dropitems af of je het redt.

    Ik doe alleen maar eventgewas met water (behalve de 1e 10 zaadjes, en de daaruit komende 90 zaadjes, die krijgen supermest). Het event is daarmee prima haalbaar.
     
  20. joke0987

    joke0987 Forummeester

    3 x moet lukken Robbie, koop voor in de avond mest of gebruik alleen dan supermest. Het is een moeilijke deze keer. Ik zal ook heel hard mijn best moeten doen. Succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.