Verzameldraad algemene vragen dag van de Oceaan

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youdan93

    youdan93 Forumbeginner

    Ik zit met het zelfde probleem, ik kan ook nog steeds geen eventstal maken.
     
  2. eeke-renske

    eeke-renske Forumleerling

    hé enk52, ik zit met hetzelfde probleem. ik kan ook de eventstal niet vinden in de werkplaats. Erg jammer gaat weer van onze tijd af...
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Helaas blijkt dat het probleem inderdaad nog niet verholpen is. Dit is weer doorgegeven en er wordt aan gewerkt. Onze excuses en graag nog even geduld.
     
    -juditta93- en eeke-renske vinden dit leuk.
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik kom hier nog even op terug.
    Mijn collega's uit het buitenland maken mij er op attent dat de tooltip van deze stal zegt: vanaf Bahamarama level 14.
    Dus het kan zo maar zijn dat in antwoord op mijn vraag aan BP de mededeling komt dat level 14 op Bahamarama nodig is.
    Een beetje vreemd want dat is dan iets nieuws maar zou kunnen natuurlijk.

    In plaats van af te wachten of dat zo is en blijft kun je misschien beter wat quests doen om snel te levellen op Bahamarama.
    Die geven vaak veel TEP en je hebt beneden level 14 niet zo gek veel nodig voor een level-up.
    Ik weet zeker dat medespelers in de praatgroep van het event je graag van tips voorzien.

    Als ik van BP een definitief antwoord heb zal ik dat ook snel doorgeven en zonodig de faq aanpassen.
     
  5. eeke-renske

    eeke-renske Forumleerling

    ook hier meld ik het maar eventjes. Voor de mensen die het nog niet gezien hadden. Voor dit event is bahamerama level 14 nodig.
     
  6. farro

    farro Forumkenner

    Zie dat de tijd van het eventgewas met water van 8u00 naar 6u21 gaat.
    Normaal met water min20% zou moeten zijn 6u12.
    Is hier iets veranderd of heb ik het mis, kan het door de veredeling gebeurd zijn ?
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij staat een 8 uurs gewas altijd op 6u23. 80% van 8 uur is 6u24. De laatste minuut staat er niet omdat deze dan gelijk is ingegaan.
     
  8. -Rietje40-

    -Rietje40- Forumbeginner

    Als ik in de werkplaats de eventstal wil maken, klik ik op bouwen, en dan op ja, maar er gebeurt niets terwijl ik wel de benodigdheden daarvoor heb! Wat kan ik hier aan doen?
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je daarna bij de stallen op bahamarama gekeken? Daar komt hij dan meteen terecht zonder verdere melding. Misschien is het nodig even opnieuw in te loggen.
     
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Kijk even op baharama of de stal er niet al staat ......
     
  11. farro

    farro Forumkenner

    Juist wat je zegt, had het verkeerd voor. En vermits ik wat in de broeikas had gewerkt met rozen dacht ik dat hier iets aan veranderd was. Bij nazicht in "mijn geschriften" van vorige events zie ik nu dat het 6u24 is (dom, dom, dom van mij) !!!
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  12. carmengedol

    carmengedol Forumleerling

    ik hed net 8 van die zeedingen gedoud.


    maar ik vind niks in myn inventaris.



    carmengedol ID: 24655135

    groetjes
     
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel bij de stallen op bahamarama gekeken. Ze kunnen ook alleen daar geplaatst worden
     
  14. carmengedol

    carmengedol Forumleerling

    hallo

    ik heb 6 van die ze dingen gebouwd.
    maar ik vind ze niet in myn invetaris terug'

    groet


    carmengedol ID: 24655135
     
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Even opnieuw inloggen en daarna op Bahamarama in je inventaris bij de stallen kijken. Als ze er dan nog niet zijn graag een ticket naar support sturen.
     
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik weet dat dit niet het goede draadje is, maar ik kan het juiste draadje van de tombola niet vinden.
    Vanmorgen kreeg ik, terwijl ik de kokosnoot met nr 2 wilde openen de popup dat ik te vroeg was. Nu krijg ik een popup dat ik te laat ben.
    Opnieuw inloggen helpt niet. Ben ik de enige?
     
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hebben er meer last van, zou op zich wel weer moeten werken nu. Maar probeer eens ook na uitloggen je browser weg te klikken en daarna weer opnieuw aanmelden.
     
  18. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    is er al een kans dat deze stal blijft
    vindt dit zelf 1 van de mooiste stallen
     
    farro vindt dit leuk.
  19. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    waarom komen er zo weinig DI uit de event stal Er staat dat deze 250 EP geeft. Dat is ruim meer dan mijn langste gewas. Maar daar krijg ik met 41 grote velden, normaal tussen de 15 en 20 DI uit. Uit 41 stallen komen er maar 6.
    Zelfs mijn venkel met 15 EP, geeft een beter resultaat.
     
  20. feikje56

    feikje56 Gelegenheidsauteur

    Heb in de werkplaats een antillologorgiabad gekocht.
    Waar kan ik dat nu vinden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.